دانلود اپلیکیشن همراه من (MyMCI) همراه اول برای اندروید


موبنا – امروز قصد داریم شما را با امکانات فوق العاده ی این اپلیکیشن آشنا کنیم ، در ابتدای ورود به برنامه بایستی در آن ثبت نام کنید ، پروسه ی ثبت نام با وارد کردن شماره تلفن و دریافت کد فعالسازی و پس از آن انتخاب یک رمز عبور 8 رقمی برای خود ، انجام خواهد شد. در صفحه ی اصلی برنامه بسته ی اینترنتی شما همراه با مشخصات آن و همچنین صورت حساب میان دوره...

موبنا – امروز قصد داریم شما را با امکانات فوق العاده ی این اپلیکیشن آشنا کنیم ، در ابتدای ورود به برنامه بایستی در آن ثبت نام کنید ، پروسه ی ثبت نام با وارد کردن شماره تلفن و دریافت کد فعالسازی و پس از آن انتخاب یک رمز عبور 8 رقمی برای خود ، انجام خواهد شد. در صفحه ی اصلی برنامه بسته ی اینترنتی شما همراه با مشخصات آن و همچنین صورت حساب میان دوره ی شما نماتیش داده می شود که در پایین صورت حساب میان دوره با کلیک بر روی گزینه مشاهده جزئیات می توانید از جزئیات مصرفی خود مطلع شوید.

امکانات اپلیکیشن همراه من (MyMCI)

امکانات اصلی برنامه در پایین صفحه نمایش قرار دارند و همچنین می توانید با کلیک بر روی سه خط افقی در بالا و سمت راست صفحه نمایش آن ها را مشاهده نمایید. هر کدام از قسمت ها و امکانات برنامه my mci دارای قسمت ها و خدمات گوناگونی می باشند که شما را با هر کدام از آن ها آشنا خواهیم کرد.

دانلود اپلیکیشن همراه من (MyMCI) همراه اول برای اندرویدهمراه من

صورتحساب من:

دانلود اپلیکیشن همراه من (MyMCI) همراه اول برای اندرویدهمراه من

صورتحساب من یکی از قسمت های پرکاربرد اپلیکیشن همراه من می باشد که در آن می توانید کارهای مختلفی از قبیل مشاهده ی همراه با جزئیات صورتحساب میان دوره و پایان دوره ی خود انجام دهید ، این قسمت دارای خدمات دیگری از قبیل تاریخچه پرداخت قبض ، ریز مکالمات ، هدیه شتاب در پرداخت ، تقسیم بدهی ، افزلیش بستانکاری ، عدم چاپ قبض ، انتقال اعتبار ، خرید شارژ ، تاریخچه خرید سرویس و شارز جیرینگ می باشد ، در برخی از قسمت های های صورتحساب من مانند ریز مکالمات و تاریخچه پرداخت قبض بایستی دو تاریخ را برای مشاهده ی درخواست خود انتخاب کنید.

خدمات من :

دانلود اپلیکیشن همراه من (MyMCI) همراه اول برای اندرویدهمراه من

این قسمت از برنامه همراه من نیز همانند قسمت صورتحساب من دارای کاربردهای زیادی است که در آن می توانید کارهای مختلفی را انجام دهید ، امکاناتی را که در این قسمت در اختیار خواهید داشت عبارتند از :

اینترنت نوترینو: همراه با امکان فعالسازی ، انتخاب بسته های مختلف ، تست سرعت و گزارش میزان مصرف و … آوای انتظار: با امکان جستجوی آوای مورد نظر ، مشاهده ی 20 آوای برتر ، انتخاب آوای مورد نظر خود از میان سبک های مختلف طرح های تشویقی : با امکان خرید بسته های مکالمه ، هدیه ی روز تولد و همراهان من ( سرویس تشویقی با امکان افزودن آشنایان و دوستان خود به لیست همراهان من و بهرمندی از 10% تخفیف مکالمه در مدت زمانی سه ماه ) تاریخچه طرح ها : امکان مشاهده ی تاریخچه ی استفاده از طرح های خود با انتخاب دو بازه ی زمانی پیامک های تبلیغاتی : امکان فعال/ غیرفعال کردن دریافت پیامک های تبلیغاتی به غیر از پیامک های بانکی و همراه اول اول خدمات مبتنی بر محتوا: در این قسمت می توانید خدماتی را مبنی بر ارزش افزوده (محتوا) که بر روی شماره شما فعال است را مشاهده و در صورت نیاز غیر فعال نمایید. کدهای دستوری : در این قسمت می توانید کدهای دستوری مختلف و کاربردی همانند کد قبض پایان دوره و میان دوره ، اینترنت نوترینو ، خدمات غیرحضوری و … را مشاهده نمایید. پیامگیر صوتی : با اتسفاده از این قابلیت می توانید در صورت پاسخگو نبودن به تماس های خود یا در دسترس نبودن ، مکالمات خود را به صندوق صوتی منتقل نمایید. محدودیت مکالمه: در این قسمت می توانید با فعال سازی سرویس محدودیت مکالمه و انجام تنظیماتی در گوشی خود ، محدودیت های مختلفی را برای مکالمات خود تنظیم کنید. ردیابی گوشی : در این قسمت می توانید با وارد کردن IMEI گوشی خود می توانید جعبه گوشی خود را بررسی نمایید و همچنین جستجوی گوشی مفقود شده ی خود بپردازید. قطع و وصل خط : در این قسمت می توانید با در اختیار داشتن رمز دوم خود اقدام به قطع و یا وصل کردن شماره خود کنید ، همچنین در این قسمت می توانید راههای دریافت رمز دوم خود را مشاهده کنید.

علاقه مندی ها:

دانلود اپلیکیشن همراه من (MyMCI) همراه اول برای اندرویدهمراه من

در این قسمت می توانید قسمت هایی را که قبلا به لیست علاقه مندی های خود افزوده اید مشاهده نمایید ، برای افزودن قسمتی به لیست علاقه مندی های خود بایستی در قسمت های مختلف ، بر روی ستاره ای زرد رنگ که در آن قسمت وجود دارد کلیک کنید و آن را به علاقه مندی های خود اضافه کنید.

پشتیبانی :

دانلود اپلیکیشن همراه من (MyMCI) همراه اول برای اندرویدهمراه من

این قسمت دارای بخش های مختلفی از قبیل مراکز ارائه خدمات ، پرسش های متداول و 9990 می باشد که با استفاده از آن ها می توانید پاسخ خود درباره ی مشکل های مختلف را پیدا کنید ، همچنین این قسمت دارای بخش های نظرسنجی ، نظرات و پیشنهادات می باشد که با ارائه ی نظرهای خود می توانید همراه اول را در بهبود بخشیدن خدمات مختلف خود کمک کنید.

تصاویر My Mci :

دانلود اپلیکیشن همراه من

دانلود اپلیکیشن همراه من (MyMCI) همراه اول برای اندروید

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته