سری مسابقات جدید اکستریم ای خواهان آلونسو و همیلتون


فرمول یک ایران – اکستریم ای سری جدید مسابقاتی با ماشین های الکتریکی است که در نقاط دور افتاده برگزار خواهد شد که ممکن است نام های بزرگی از فرمول یک مانند فرناندو آلونسو و لوئیس همیلتون را در این مسابقات ببینیم. در این هفته، گیل دی فران، مدیر ورزشی مک لارن اعلام کرد که مسابقاتی با ماشین های الکتریکی در مکان هایی مانند قطب شمال، هیمالیا، صحرای بزرگ...

فرمول یک ایران – اکستریم ای سری جدید مسابقاتی با ماشین های الکتریکی است که در نقاط دور افتاده برگزار خواهد شد که ممکن است نام های بزرگی از فرمول یک مانند فرناندو آلونسو و لوئیس همیلتون را در این مسابقات ببینیم.

در این هفته، گیل دی فران، مدیر ورزشی مک لارن اعلام کرد که مسابقاتی با ماشین های الکتریکی در مکان هایی مانند قطب شمال، هیمالیا، صحرای بزرگ آفریقا، جنگل های بارانی آمازون و جزایری در اقیانوس هند برگزار خواهد شد که شامل پنج مرحله خواهد بود و رانندگان در شرایط آفرود مسابقه خواهند داد.

دی فران که مدیریت این پروژه را بر عهده دارد، هنوز نام هیچ راننده ی شرکت کننده در این مسابقات را اعلام نکرده اما امیدوار است که رانندگان سابق مک لارن بتوانند بخشی از این مسابقات که در 2021 برگزار می شوند، باشند:

من به آلونسو درباره ی این موضوع پیام دادم و به احتمال زیاد او به این پروژه اضافه خواهد شد. او راننده ای عالی، مشهور و بسیار شوخ طبع است و این عالی خواهد بود اگر راننده ای با چنین شخصیتی در رویداد ما باشد.

این رویداد برای کسانی است که چالش ها را دوست دارند و به دنبال ماجراجویی در محیط زیست هستند. این عالی خواهد بود اگر لوئیس نیز شرکت کند و بخواهد بخشی از این مسابقه و ماجراجویی باشد. این گونه رانندگی کردن خواهان زیادی دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر