لکسوس NX بلک لاین معرفی شد؛ تولید به صورت محدود


رسانه کلیک – لکسوس NX بلک لاین از راه رسید. این خودروی ژاپنی تنها در 1000 نمونه به تولید می رسد، بنابراین با یک محصول تولید محدود روبه‌رو هستیم. لکسوس از یک نسخه مخصوص خودروی کراس اوور NX رونمایی کرد. لکسوس NX بلک لاین بر اساس لکسوس NX 300 F Sport توسعه یافته است و به صورت […] نوشته لکسوس NX بلک لاین معرفی شد؛ تولید به صورت محدود اولین بار در...

رسانه کلیک – لکسوس NX بلک لاین از راه رسید. این خودروی ژاپنی تنها در 1000 نمونه به تولید می رسد، بنابراین با یک محصول تولید محدود روبه‌رو هستیم.

لکسوس از یک نسخه مخصوص خودروی کراس اوور NX رونمایی کرد. لکسوس NX بلک لاین بر اساس لکسوس NX 300 F Sport توسعه یافته است و به صورت تولید محدود در اختیار خریداران قرار می گیرد.

این خودروی جذاب در رنگ های مختلف به فروش می رسد و به رینگ های 19 اینچی با طراحی متفاوت مجهز شده است.

خریداران می توانند لکسوس NX بلک لاین را به صورت محور جلو و یا مجهز به سیستم چهار چرخ محرک سفارش دهند. لکسوس NX 300 F اسپرت بلک لاین به تجهیزات مناسبی مجهز شده است.

در کابین این خودرو شاهد حضور سیستم صوتی Mark Levinson با 14 بلندگو هستیم. این سیستم صوتی قادر به تولید 835 وات صدا بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. در کنسول این خودرو یک نمایشگر 10.3 برای سیستم سرگرمی و ناوبری مورد استفاده قرار گرفته که از تاچ پد بهره می برد.

لکسوس NX بلک لاین معرفی شد؛ تولید به صورت محدود

این خودرو از یک سیستم کمتر شناخته شده بهره می برد. لکسوس NX بلک لاین دارای سیستم کنترل فعال صدا یا به اختصار ASC است. این سیستم به صورت مصنوعی صدای موتور را بهبود داده و از طریق بلندگوها درون کابین پخش می کند.

تولید این خودرو به 1000 نمونه محدود خواهد شد، بنابراین خریداران زیادی نمی توانند آن را تصاحب کنند. فروش این خودرو از اواخر ماه جاری میلادی در ایالات متحده آمریکا آغاز می شود.

مدل محور جلوی این خودروی ژاپنی با قیمت 48,575 دلار به فروش می رسد و نمونه مجهز به سیستم چهار چرخ محرک آن قیمتی برابر با 49,975 دلار دارد.

لکسوس NX Black Line به همراه خودروی لکسوس LC 500 Inspiration Edition چند روز دیگر در نمایشگاه خودروی شیکاگو به صورت رسمی به نمایش گذاشته می شود.

Source: motor1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید