رفتار نژادپرستانه عجیب مسافر در داخل هواپیما! + فیلم


رفتار نژادپرستانه عجیب مسافر در داخل هواپیما! + فیلم

رفتار نژادپرستانه یک مسافر زن در یکی از پروازهای خطوط هوایی آمریکا خبرساز شد.

رفتار نژادپرستانه عجیب مسافر در داخل هواپیما! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رفتار نژادپرستانه یک مسافر زن در یکی از پرواز‌های خطوط هوایی آمریکا خبرساز شد. این زن که در کنار دو مسافر سیاه پوست نشسته بود پس از اعتراض به قرار گرفتن صندلی اش در میان این دو مسافر سیاه پوست چاق با ایجاد سر و صدا هواپیما را ترک کرد.

در ویدئویی که در فیسبوک منتشر شده است لحظه بروز درگیری لفظی این مسافر سفیدپوست با دو مسافر سیاه پوست را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این زن سفیدپوست لحظاتی پیش از پرواز هواپیما شروع به اعتراض کرده و از خدمه پرواز می‌خواهد تا محل صندلی او را تغییر دهند.

این ویدئو نشان می‌دهد این زن در حالی که از صندلی اش بلند شده و در حال اعتراض است می‌گوید: " من نمی‌دانم چطور باید چهار ساعت در بین این دو نفر بنشینم. من نمی‌توانم اینجا و بین این دو خوک که در سمت چپ و راست من نشسته اند بنشینم. "

این مسافر سفید پوست که هویتش مشخص نشده است سپس در حالی با واکنش چند مسافر دیگر روبرو می‌شود اقدام به ترک هواپیما می‌کند. یکی از مسافران که با شنیدن کلمات نژادپرستانه این زن بسیار عصبانی شده بود با واکنش به این زن گفت:: " تو باید از خودت خجالت بکشی. کاری که تو انجام می‌دهی بسیار وحشتناک است. باید از خودت شرمگین باشی. "

این ویدئو توسط یک مسافر زن با نام " نورما راجرز" که یک پرستار اهل نیوجرسی است با کمک تلفن همراه تهیه شد و او این ویدئو را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد. این ویدئو تاکنون بیش از ۲.۳ میلیون بیننده داشته و بیش از ۱۲۰۰۰ کامنت دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران به اقدام نژادپرستانه این زن سفیدپوست همراه بود.

گفتنی است؛ این اتفاق در تاریخ ۲ ژانویه و در پرواز لاس وگاس به نوراک در خطوط هواپیمایی آمریکا رخ داد.

انتهای پیام/

رفتار نژادپرستانه زن سفیدپوست سوژه رسانه ها شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نمونه سوالات علوم اول دبستان همه فصلها