هدیه احمدی نژاد در فرودگاه به دست کی‌روش رسید


رئیس جمهور سابق ایران هدیه‌ای برای کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ارسال کرد که در فرودگاه به دست وی رسید. به گزارش تابناک ورزشی؛ محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق صبح پنجشنبه در تماس تلفنی با کارلوس کی روش...

رئیس جمهور سابق ایران هدیه‌ای برای کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ارسال کرد که در فرودگاه به دست وی رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق صبح پنجشنبه در تماس تلفنی با کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی، از زحمات و خدمات او در هشت سال گذشته تقدیر و تشکر کرد. رئیس جمهور سابق در این تماس تلفنی از زحمات کادرفنی و سرپرستان تیم ملی فوتبال و تلاش‌های تحسین برانگیز جوانان شایسته این تیم قدردانی کرد و گفت: مردم قدرشناس ایران سعی و تلاش پیوسته و گسترده کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را ارج می‌نهند و به این امر واقفند که شرایط همیشه آن طور که انتظار دارند، پیش نمی‌رود.

این گزارش رسانه نزدیک به احمدی نژاد ادعا کرده است کی روش نیز در این گفت وگو به حمایت‌ها و پشتیبانی‌های رئیس دولت دهم از تیم ملی فوتبال اشاره کرد و آن را در پیشرفت تیم ملی و موفقیت‌های سال‌های گذشته موثر دانست!

وی همچنین خاطرات خوب و خوش خود از سال‌های حضور در ایران و برخوردار بودن از میهمان نوازی و محبت‌های مردم بزرگوار ایران را یادآور شد و تأکید کرد که همیشه قدردان مردم ایران خواهد بود. نماینده احمدی‌نژاد دیروز به رسم یادبود و قدردانی از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، هدیه‌ای شامل یک جام منقش به طراحی اسلیمی را به کارلوس کی روش اهدا کرد.

هدیه احمدی نژاد در فرودگاه به دست کی‌روش رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا