ناکامی دشمن در چهار دهه توطئه


امام جمعه ساری گفت: دشمنان ایران اسلامی پس از انقلاب اسلامی توطئه‌های خود را آغاز کردند و پس از گذشت چهار دهه نتوانستند به اهداف خود برسند.

ناکامی دشمن در چهار دهه توطئه
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: امام راحل و یارانش سال‌های زیادی در مقابل توطئه و زورگویی‌های دشمنان ایستادند و با بصیرت و بیداری مردمی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
آیت الله طبرسی با بیان اینکه در آن دوره دشمنان با تمام تجهیزات مدرن اطلاعاتی و نظامی در مقابل عظمت مردم ایران اسلامی سر تعظیم فرود آوردند، افزود: پس از گذشت ۴۰ سال تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان در مقابل حضور باشکوه مردم در تمامی صحنه‌ها خنثی می‌شود.
خطیب جمعه ساری با اشاره به اینکه دشمنان هر لحظه به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند و در طول این چهل سال شیوه‌های مختلف، سیاسی، اقتصادی و حتی نظامی را درپیش گرفتند، افزود: وحدت، ایثار، از خودگذشتگی و بیداری رمز موفقیت ایران اسلامی در عبور از این توطئه‌ها بود.
وی با بیان اینکه دشمنان در کنار فشار اقتصادی به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی هستند، گفت: خوشبختانه ایران اسلامی پس از گذشت ۴۰ سال در تمامی بخش‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی توسعه یافت و قابل مقایسه با گذشته نیست.
آیت الله طبرسی گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز قدرتمندتر از بسیاری از کشور‌های منطقه در جهان نقش آفرینی می‌کند و این قدرت به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به دست آمده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی