توئیت وزیر ارتباطات در مورد پژوهشگاه فضایی + عکس


توئیت وزیر ارتباطات در مورد پژوهشگاه فضایی + عکس

محمد جواد آذری جهرمی توئیت جدیدی را در مورد کشف خشخاش توسط پژوهشگاه فضایی منتشر کرد.

توئیت وزیر ارتباطات در مورد پژوهشگاه فضایی + عکس به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه توییتر خود از کشف یک مزرعه ۷۰ هکتاری خشخاش توسط پژوهشگاه فضایی ایران خبر داد. جهرمی در این توئیت به مزرعه‌ای ۷۰ هکتاری در یکی از شهر‌های کشور اشاره کرد که در آن خشخاش کشت می‌شود.

اما پس از انتشار این خبر سردار محمدمسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در خصوص مطلب فوق اظهار نظر کرد و گفت که تاکنون اطلاعات مستندی در این خصوص به دست پلیس مبارزه با مواد مخدر نرسیده است و عنوان چنین مطلبی را اشتباه خواند.

پس از واکنش رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر به این خبر، آذری جهرمی در توئیتی جدید از دعوت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر برای بازدید از اطلاعات بدست آمده در پژوهشگاه فضایی خبر داد. آذری جهرمی در این توئیت نوشته است : " گزارش پژوهشگاه فضایی در مورد کاشت خشخاش دقیق و با جزییات است. از رییس محترم پلیس مبارزه با مواد مخدر دعوت کردم با حضور در پژوهشگاه فضایی این اطلاعات را ملاحظه نمایند و با استقبال ایشان مواجه شد. دانش فضایی کشور در خدمت پلیس مقتدر و شهید داده در راه مبارزه با سوداگران مواد مخدر است."

توئیت وزیر ارتباطات در مورد پژوهشگاه فضایی + عکس

بیشتر بخوانید :

کشف یک مزرعه ۷۰ هکتاری کشت خشخاش

مدرکی درخصوص مزرعه خشخاش ۷۰هکتاری وجود ندارد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد