عکس ؛ تکرار یک کابوس بزرگ برای آبی پوشان پایتخت


چلسی در ادامه روند نتایچ نامطلوب خود، شبی تلخ را تجربه کرد با 4 گل مقابل بورنموث شکست خورد. نوشته عکس ؛ تکرار یک کابوس بزرگ برای آبی پوشان پایتخت اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ تکرار یک کابوس بزرگ برای آبی پوشان پایتخت

چلسی با 4 گل مقابل بورنموث شکست خورد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۲
عکس ؛ تکرار یک کابوس بزرگ برای آبی پوشان پایتخت

چلسی در ادامه روند نتایچ نامطلوب خود، شبی تلخ را تجربه کرد با ۴ گل مقابل بورنموث شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آبی های چلسی بعد از سپری کردن روزهای شیرین و بدون شکست ابتدای فصل، حالا شرایط خوبی در لیگ برتر ندارند و شکست سنگین مقابل بورنموث باعث شد آنها رتبه چهارم را نیز تقدیم به آرسنال کنند تا تیمی که در ابتدای فصل در قامت یک مدعی قهرمانی ظاهر شده بود، حالا در مسیر کسب سهمیه نیز شرایط خوبی نداشته باشد.

این شکست، سنگین ترین باخت آنها از سپتامبر ۱۹۹۶ و شکست ۱-۵ برابر لیورپول در لیگ برتر محسوب می شد و در شبی که گونسالو ایگواین خرید جدید چلسی حتی قادر به زدن یک ضربه نیز به چارچوب حریف نبود، مائوریتسیو ساری و تیمش بعد از ۲۳ سال دوباره با اختلاف ۴ گل شکست پرگل دیگری را در کارنامه این تیم ثبت کردند.

اما نکته عجیب دیشب شکست چلسی مقابل بورنموث، رفتار مائوریتسیو ساری بود بطوریکه او بیش از یک ساعت در رختکن در حال صحبت کردن با بازیکنان تیمش بود و حتی از تمامی اعضای کادر فنی نیز خواست از رختکن بیرون بروند تا او با بازیکنانش به تنهایی صحبت کند و به همین دلیل، کنفرانس مطبوعاتی وی نیز با تاخیر برگزار شد.

سرمربی ایتالیایی به خوبی می داند رومن آبراموویچ بسیار کم طاقت است و ادامه این روند ممکن است خیلی زود باعث خداحافظی او با شاگردانش شود.

عکس ؛ تکرار یک کابوس بزرگ برای آبی پوشان پایتخت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه