مرد پرسپولیسی مشکل کارلوس کی روش را در ایران مشخص کرد


مربی تیم فوتبال نساجی معتقد است که مشکل کارلوس کی روش در تیم ایران فنی نبوده بلکه روش استفاده از توانایی های او درست نبوده اند. نوشته مرد پرسپولیسی مشکل کارلوس کی روش را در ایران مشخص کرد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مرد پرسپولیسی مشکل کارلوس کی روش را در ایران مشخص کرد

مطهری: انتخاب جانشین کی‌روش کار سختی است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۹
مرد پرسپولیسی مشکل کارلوس کی روش را در ایران مشخص کرد

مربی تیم فوتبال نساجی معتقد است که مشکل کارلوس کی روش در تیم ایران فنی نبوده بلکه روش استفاده از توانایی های او درست نبوده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با پایان جام ملت ها حالا همه تمرکز روی مسابقات لیگ برتر است. حمید مطهری مربی سابق پیکان که در نیم فصل دومد همراه مجید جلالی به نساجی پیوسته است درباره شرایط این تیم در آستانه مسابقات نیم فصل دوم گفت:

« اوضاع تیم نساجی خوب است. با وجود اینکه فرصت کمی داشتیم سعی کرددیم تیم را جمع و جور کنیم هرچند یکسری مشکلات هم هنوز وجود دارد از جمله اینکه نتوانستیم بازیکنانی که نیاز داریم را جذب کنیم.»

او افزود:

« با این حال ما به این بچه هایی که امروز در تیم هستند اعتقاد داریم و می خواهیم با کمک هم در نیم فصل دوم بهترین نتایج را بگیریم.»

مطهری درباره جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی ایران هم گفت:

« من همیشه گفته ام که کی روش از لحاظ فوتبالی واقعا یک مربی سطح بالا بود اما به خوبی از این مربی و توانایی هایش استفاده نکردیم.»

حمید مطهری افزود:

« فدراسیون کار سختی برای انتخاب جانشین کی روش دارد. شاید برخی بگویند یک مربی بزرگ خارجی و برخی بگویند مربی ایرانی اما من می گویم باید یک بار برای همیشه ابتدا ساختار فوتبال را درست کنیم و بعد به فکر انتخاب سرمربی باشیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس