لپ‌تاپ گیمینگ صورتی Razer مخصوص ولنتاین عرضه شد +تصویر


لپ‌تاپ گیمینگ صورتی Razer مخصوص ولنتاین عرضه شد +تصویر

شرکت Razor، برای روز ولنتاین شروع به فروش لپ‌تاپ گیمینگ خود در نسخه محدود و با رنگ صورتی کرده است.

لپ‌تاپ گیمینگ صورتی Razer مخصوص ولنتاین عرضه شد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصور کنید شما برای انجام بعضی از کارهای شرکت خود نیاز به یک محیط جدید دارید. به همین دلیل کافه همیشگی خود را تغییر می‌دهید تا فیزیک و ذهن خود را در یک فضای تازه قرار دهید. اگر این لپ‌تاپی که از کیف خود درمی‌آورید Blade Stealth 13 باشد، اکثر کسانی که در اطراف شما نشسته‌اند، با خودشان می‌گویند: «صبر کن ببینم، این لپ تاپ صورتی است.» احتمالاً شما تنها در کافه تنها نفری هستید که از این رنگ لپ‌تاپ استفاده می‌کنید زیرا دنیای تکنولوژی امروز در دستگاه دیجیتالی با رنگ‌های مشکی و سفید غرق شده است.

اما شرکت Razer از جدیدترین لپ‌تاپ خود با رنگ صورتی رونمایی کرده است. این نسخه لیمیتد برای ولنتاین تولید شده است. این لپ‌تاپ صورتی‌رنگ ریزر همراه با طیف وسیعی از لوازم جانبی کوارتز که آن‌ها نیز صورتی هستند، عرضه شده است. این لوازم جانبی شامل ماوس، کیبورد، هدست، میکروفون و دسته PS4 هستند. این لپ‌تاپ صورتی ستاره نمایش جدید ریزر است که برای ولنتاین به تعداد محدود تولید شده است. بسیاری از رایانه‌های مخصوص گیم دارای ظاهر نسبتاً زشتی هستند و رنگ ‌آن‌ها نیز در بیشتر مواقع مشکی است. اما این لپ‌تاپ جدید آمده تا حال و هوای محصولات گیم را عوض کند.

لپ‌تاپ گیمینگ صورتی Razer مخصوص ولنتاین عرضه شد +تصویر

طبق بعضی از گفته‌های مسئولان شرکت Razer این لپ‌تاپ صورتی‌رنگ از سری Blade است. به گفته این شرکت، لپ‌تاپ‌های صورتی‌رنگ با همان کیفیت محصولات دیگر این خانواده به فروش خواهند رسید. رنگ‌های دیگری که اعضای این خانواده دارند، سفید ، مشکی و اکنون صورتی است.

لپ‌تاپ لیمیتد صورتی این شرکت از امروز به بازار عرضه خواهد شد و برای زمان کوتاهی در چین ، آمریکا و کانادا به فروش خواهد رسید. قیمت این دستگاه به دلیل اینکه به تعداد محدود تولید شده، حدود ۱۶۰۰ دلار است.

بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد

انتهای پیام/

باگ نرم‌افزار F

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط