بازیگر نقش «آوا»: بازیگری برای من، تعیین‌کننده نیست


بازیگر نقش «آوا»: بازیگری برای من، تعیین‌کننده نیست

فرشته ارسطویی بازیگر جوان فیلم «سال دوم دانشکده من» گفت: بازیگری آنقدر‌ها هم اتفاق تعیین کننده‌ای در زندگی من نیست که روی آن سرمایه‌گذاری خاصی انجام دهم.

خبرگزاری فارس: فرشته ارسطویی، بازیگر نقش آوا در فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» در حاشیه اکران این فیلم در پردیس ملت اظهار داشت: من گرافیک و نقاشی خوانده‌ام؛ منتها کلاس‌های بازیگری و فیلمسازی هم رفته‌ام.

وی در ادامه افزود: مدتی تئاتر و فیلم کوتاه کار کردم و در همین رفت و آمد‌ها بود که جلوی دوربین رفتم و در این فضا تنفس کردم.

ارسطویی با اشاره به اینکه نخستین بارش نبوده که جلوی دوربین حضور پیدا کرده گفت: من در همین کار‌های هنری بودم که فایل عکس‌هایم به دفتر آقای صدرعاملی رسید. از آنجا با من تماس گرفتند که برای تست بروم.

وی با بیان اینکه کار با صدرعاملی برایش سخت، اما لذتبخش بوده، گفت: از اینکه این نقش را بازی کردم خیلی راضی هستم. ترجیحم همین بازی در نقش آوا بود و البته اطلاعی از فیلمنامه نداشتم و مشخص نبود نقش آوا را بازی می‌کنم یا مهتاب منتها با توصیفی که از نقش‌های مورد علاقه‌ام کرده بودم آقای صدرعاملی نقش آوا را برایم انتخاب کرد که البته هم بیشتر مورد علاقه‌ام بود.

ارسطویی با اشاره به اینکه «سال دوم دانشکده من» را در ۲۶ سالگی‌اش بازی کرده گفت: بازیگری برایم آنقدر‌ها هم چیز تعیین‌کننده‌ای نیست که روی آن سرمایه‌گذاری خاص انجام دهم منتها در هر شرایطی که کار بعدی هم برایم پیش بیاید با آن همراه خواهم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!