مرکز خرید سارینا یک کیش


مرکز خرید سارینا یک کیش جز برترین و بزرگ ترین بازارهای این جزیره می باشد که در ده طبقه و انواع فروشگاه ها و غرفه های تجاری در اصناف مختلف می باشد.مساحت زیر بنای مجتمع تجاری سارینا یک 5320 متر مربع می باشد و جز مدرن ترین مراکز خرید جزیره کیش است، از 10 طبقه […] نوشته مرکز خرید سارینا یک کیش اولین بار در جاهای دیدنی ایران. پدیدار شد.

مرکز خرید سارینا یک کیش جز برترین و بزرگ ترین بازارهای این جزیره می باشد که در ده طبقه و انواع فروشگاه ها و غرفه های تجاری در اصناف مختلف می باشد.مساحت زیر بنای مجتمع تجاری سارینا یک ۵۳۲۰ متر مربع می باشد و جز مدرن ترین مراکز خرید جزیره کیش است، از ۱۰ طبقه بازار سارینا مال یک کیش ۷ طبقه آن به صورت اداری است و ۳ طبقه اختصاصی فروشگاهی می باشد.
مرکز خرید سارینا یک کیش دارای موقعیت مکانی و دسترسی خوب به هتل های داریوش و ارم کیش است و همچنین در نزدیکی مراکز خرید پردیس یک و دو می باشد.

از امکانات رفاهی مجتمع سارینا کیش می توان به پارکینگ طبقاتی، رستوران و کافی شاپ و از همه مهمتر منظره رو به دریا اشاره کرد.

بیشتر مغاره ها و فروشگاه های این مرکز خرید را لوازم خانگی خارجی و داخلی تشکیل داده است اما غرفه های عرضه پوشاک زنانه و مردانه برند های روز دنیا، فروشگاه های لوازم ورزشی و عینک های مارک، کیف و کفش های کلاسیک و اسپورت و لوازم آرایشی خارجی از دیگر فروشگاه های فعال در این بازار می باشند.

پربازدیدترین ها:

ساعات بازدید از مرکز خرید سارینا یک کیش : ۱۰ صبح تا ۲۲

آدرس مجتمع تجاری سارینا ۱ جزیره کیش : ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار خیام، روبروی هتل ارم

مرکز خرید سارینا یک کیش

مرکز خرید سارینا یک کیش
مرکز خرید سارینا یک کیش
مرکز خرید سارینا یک کیش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید