دانلود فیلم The Captain 2017 کاپیتان با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم The Captain 2017 کاپیتان , دانلود فیلم کاپیتان 2017 , دانلود فیلم The Captain زیرنویس فارسی ,دانلود فیلم جدید دانلود فیلم جدید 2018, دانلود فیلم 2019 , دانلود فیلم

کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده

دانلود فیلم The Captain 2017 کاپیتان با زیرنویس فارسی

این فیلم زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: فیلم کاپیتان The Captain

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 7.4/10

ژانر: درام | تاریخی | جنگی

مخاطب: تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

نوع فیلم: سینمایی

محصول: آلمان

کارگردان: روبرت شونتکه

ستارگان: مکس هوباچر ، یوجینی آنسلین ، فردریک لائو ، الکساندر فلینگ

سال تولید: 2017 میلادی

زبان: آلمانی (زیرنویس فارسی)

مدت زمان: 114 دقیقه

درباره فیلم:

«کاپیتان» فیلمی درام، تاریخی و جنگی محصول سال ۲۰۱۷ آلمان به کارگردانی «روبرت شونتکه» است. بازیگرانی چون «مکس هوباچر»، «یوجینی آنسلین»، «فردریک لائو»، «الکساندر فلینگ»، «بریتا هملشتاین» و «میلان پچل» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم «کاپیتان» بر مبنای داستان زندگی واقعی یک جنایتکار آلمانی به نام «ویلی هارولد» ساخته شده و در چندین جشنواره، نامزد و برنده جوایز مختلفی شده است.

داستان فیلم:
در آخرین روزهای باقی مانده از جنگ جهانی دوم، یک سرباز جوان آلمانی که در تلاش برای نجات جانش است، یونیفرم یک فرمانده نظامی را پیدا می‌کند. سرباز تصمیم می‌گیرد که هویت فرمانده را جعل کند و خیلی زود شخصیتش شبیه به همان افراد شروری می‌شود که در حال فرار از دستشان بود و…


راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .