فیلم لحظه ربودن عروس جوان از خودروی داماد در شب جشن / مردها شیلک هم کردند !


فیلم لحظه ربودن عروس جوان از خودروی داماد در  شب جشن / مردها شیلک هم کردند !

رکنا: عروس جوان در روز عروسی توسط چند مرد جوان با خودروی تویوتا ربوه شد!

به گزارش گروه ترجمه رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، وقوع یک اتفاق عجیب را در حین برگزاری یک جشن عروسی در کشور روسیه نشان می دهد.

در این اتفاق که در یکی از خیابان های شهر ولادیکاوکاز روسیه رخ داد، عروس توسط چند مرد جوان ربوده شد. در ویدئویی که با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این اتفاق را نشان می دهد.

در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که عروس فریاد می کشد حدود سه مرد به او حمله ور شده و او را به داخل یک تویوتای سفیدرنگ منتقل می کنند.

همچنین یک زن جوان که احتمالا از نزدیکان عروس است تلاش می کند مانع ربودن عروس شود اما موفق به این کار نمی شود. او که شلوار جین و پیراهن نارنجی رنگ بر تن دارد تلاش می کند روی صندلی جلوی خودرو بپرد اما توسط مهاجمان به بیرون خودرو پرتاب می شود.

در ادامه این زن دوباره تلاش می کند مانع ربودن عروس شود که در چنگال این مردان گرفتار می شود. این زن در حالی که فریاد می کشد از آنها درخواست می کند تا او را آزاد کنند. سرانجام این مردان این زن را آزاد می کنند و در حالی که اقدام به شلیک چند گلوله می کنند، موفقیت خود در ربودن عروس را جشن گرفته و با خودروی تویوتا پا به فرار می‌گذارند. بنا بر گفته افراد محلی برای این مدل آدم ربایی قرون وسطایی هیچ مجازاتی در روسیه ندارد.

این رسم یکی از رسومات محلی در روسیه است که مقاومت زنان می تواند به اذیت و آزار شیطانی آنها منجر شود. زمانی که یک زن بدین شکل به خانه یک مرد برده می شود، دیگر راهی برای برگشت نزد خانواده‌اش ندارد.

از آنجا که مردان در روسیه مدعی هستند ربودن عروس یک رسم رمانتیک است و ریشه در تاریخ این کشور دارد پلیس روسیه اغلب چنین مواردی را مورد بررسی قرار نمی دهد، حتی اگر داماد پیشتر عروس ربوده شده را ندیده باشد.

یکی از زنان روسی که در سن 18 سالگی ربوده شده است در این باره گفت: این رسمی است که ریشه تاریخی دارد. یادم می‌آید مادر مردی که مرا ربوده بود سعی داشت مرا متقاعد کند که با پسر او به زندگی ادامه دهم. اگر دختر بعد از ربودن موافقت کند اتفاقی رخ نمی دهد اما در صورت عدم موافقت این یک آزار و اذیت شیطانی محسوب می شود.

گفتنی است این رسم عجیب در حالی در این منطقه از روسیه انجام می شود که 975 زن محلی با امضای یک پتیشن از مقامات محلی خواسته اند قانونی را برای مبارزه با این نوع آدم ربایی و رسم قرون وسطایی وضع کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


حجم ویدیو: 4.90M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط