پدیده فوتبال عراق در الزوراء می‌ماند


هافبک 20 ساله تیم ملی عراق با پیشنهادات خوبی از باشگاه‌های ترکیه، ایران و امارات مواجه شده است.

پدیده فوتبال عراق در الزوراء می‌ماند
پنجشنبه, 11 بهمن 1397 ساعت 08:46
پدیده فوتبال عراق در الزوراء می‌ماند
هافبک ۲۰ ساله تیم ملی عراق با پیشنهادات خوبی از باشگاه‌های ترکیه، ایران و امارات مواجه شده است.
به گزارش "توپ 90"، صفاء هادی عبدالله که یکی از ستاره‌های جوان فوتبال عراق طی یک سال اخیر بوده و در جام ملت‌های آسیا نیز به طور کامل در هر چهار مسابقه تیم ملی این کشور برابر ویتنام، یمن، ایران و قطر حضور داشت، پیشنهادات خوبی برای جدایی از باشگاه الزوراء دارد و می‌تواند لژیونر شود.

این هافبک دفاعی- میانی ۲۰ ساله که تاکنون هشت بازی برای تیم ملی عراق انجام داده، در جام ملت‌های آسیا نمایش درخشانی در خط میانی تیمش داشت و همین عملکرد او موجب شد تا پیشنهادات بیشتری نسبت به قبل از آغاز این مسابقات پیدا کند ولی همچنان این پدیده عراقی در تردید برای ماندن یا رفتن از الزوراء است.

بنابر نوشته رسانه‌های عراقی، صفاء هادی پس از عملکرد خوبی که در جام ملت‌های آسیا داشت، با پیشنهادات مختلفی از لیگ‌های ترکیه، ایران و امارات مواجه شده و چند تیم به طور جدی خواهان به خدمت گرفتن او هستند، اما این بازیکن جوان قصد دارد تا پایان فصل در باشگاه الزوراء عراق بماند.

پدیده فوتبال عراق در الزوراء می‌ماند

یک منبع آگاه نیز عنوان کرده، صفاء هادی فعلا تمایلی برای جدایی از الزوراء ندارد و با توجه به اینکه این باشگاه عراقی در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا حاضر است، او می‌خواهد همراه الزوراء در این رقابت‌ها شرکت کند.

گفتنی است، پیش از این عنوان شده بود باشگاه استقلال برای جذب صفاء هادی ابراز تمایل کرده ولی مبلغ بالای فسخ قرارداد او با الزوراء این انتقال و مذاکرات را به سرانجام نرسانده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...