عکس‌های تازه گلکسی A50 ، نمایشگر ناچ و دوربین سه گانه را تایید می‌کنند


عکس‌های تازه گلکسی A50 ، نمایشگر ناچ و دوربین سه گانه را تایید می‌کنند

عکس‌های تازه‌ای از شاسی‌های گوشی گلکسی A50 سامسونگ منتشر شده که استفاده از نمایشگر ناچ و دوربین سه گانه در آن را تایید می‌کند. گلکسی ای 50 تا چند ماه دیگر معرفی می‌شود. گلکسی ام 10 و ام 20 شاید نخستین گوشی‌های مجهز به نمایشگر ناچ اسکرین سامسونگ باشند، اما صرفا آخرین آن‌ها نیز نخواهند... نوشته عکس‌های تازه گلکسی A50 ، نمایشگر ناچ و دوربین سه...

عکس‌های تازه‌ای از شاسی‌های گوشی گلکسی A50 سامسونگ منتشر شده که استفاده از نمایشگر ناچ و دوربین سه گانه در آن را تایید می‌کند. گلکسی ای 50 تا چند ماه دیگر معرفی می‌شود.

گلکسی ام 10 و ام 20 شاید نخستین گوشی‌های مجهز به نمایشگر ناچ اسکرین سامسونگ باشند، اما صرفا آخرین آن‌ها نیز نخواهند بود. گوشی گلکسی A50 که به زودی معرفی می‌شود، احتمالا از یک نمایشگر Infinity-V بهره‌مند باشد که از دوربین سلفی در یک تکه‌ی بریده شده به شکل قطره‌ی آب در بالای آن، میزبانی می‌کند.

چند عکس جدید از شاسی‌های مربوط به گلکسی ای 50 سامسونگ منتشر شده که می‌تواند اطلاعات خوبی از نمایشگر و دوربین‌های این گوشی را به ما ارائه کند. نیازی به گفتن نیست که سامسونگ در حال کار بر روی 9 گوشی از سری گلکسی A خود است که همگی در نیمه‌ی نخست سال 2019 عرضه می‌شوند.

دوربین سه گانه در گوشی گلکسی A50

یکی از تصاویر منتشر شده از شاسی‌های گوشی گلکسی ای 50، به وضوح جایگاه قرارگیری سه دوربین بر روی قاب پشتی را نشان می‌دهند. این دوربین‌ها به صورت عمودی و در بالا، سمت راست قاب قرار خواهند گرفت. یک حفره‌ی کوچک نیز زیر این منطقه قرار دارد که می‌تواند محل مناسبی برای فلاش LED باشد. گفته می‌شود سنسور اصلی دوربین این گوشی، یک دوربین 24 مگاپیکسلی است.

عکس‌های تازه گلکسی A50 ، نمایشگر ناچ و دوربین سه گانه را تایید می‌کنند

خبر جالب توجه اینکه هیچ بریدگی روی قاب پشتی برای جایگیری اسکنر اثر انگشت وجود ندارد؛ پس احتمالا شایعات رنگ واقعیت خواهند گرفت و این گوشی به یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه تجهیز می‌شود. در زیر قاب نیز بریدگی‌هایی برای حضور درگاه USB نوع C و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون تعبیه شده است.

عکس‌های تازه گلکسی A50 ، نمایشگر ناچ و دوربین سه گانه را تایید می‌کنند

عکس دیگری که از شاسی‌های گوشی گلکسی A50 سامسونگ منتشر شده، حضور یک بریدگی در بالای صفحه (موسوم به ناچ) به شکل یک قطره را تایید می‌کند. یک بریدگی گرد کوچک در بالای قسمت مرکزی شاسی جلویی به چشم می‌خورد که به وضوح در تصویر مشخص است. این بریدگی همانند آنچه در گلکسی ام 10 و ام 20 دیدیم، باید محلی برای میزبانی از دوربین سلفی گوشی باشد.

عکس‌های تازه گلکسی A50 ، نمایشگر ناچ و دوربین سه گانه را تایید می‌کنند

مشخصات فنی

گفته می‌شود گوشی گلکسی A50 سامسونگ از تراشه‌ی اگزینوس 9610 قدرت می‌گیرد و در راس بخش نرم افزاری آن اندروید 9 پای حضور خواهد داشت. حداقل 4 گیگ رم برای آن پیش‌بینی می‌شود و احتمالا در نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. این دیوایس که احتمالا به یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز می‌شود، چند ماه دیگر رسما معرفی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403