فال سال 98 برای متولدین فروردین


فال سال 98 برای متولدین فروردین

فال سال ١٣٩٨ برای متولدین فروردین   فال و طالع بینی سال ١٣٩٨ هجری شمسی (سال خوک ) فال سال ٩٨ برای متولدین فروردین طالع بینی سال ١٣٩٨ نوید تحولات زیادی را برای برج حمل داده است. متولدین این برج که با خصلت مبارزه طلبی و توانایی به دست آوردن چیزهای هیجان زده معروف هستند … نوشته فال سال 98 برای متولدین فروردین اولین بار در پورتال جامع ایران بانو...

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین فروردین

مرد متولد فروردین سال گاو : روراست، پرانرژی و آتشین، بااحساس و عاشق، تک و پرتوقع، عاشق رهبری و فرمانده بودن. به عقیده منجمین مرد این ماه می تواند گاهی بسیار پر جنب و جوش و رمانتیک و عاشق پیشه باشد و گاهی بسیار سرد و بی تفاوت.

زن متولد فروردین سال گاو : زنی است که عشق را از زندگی خود جدا می داند و عشق را همه زندگی خود نمی داند. زن متولد این ماه بیش از ماه های دیگر می تواند بدون مرد زندگی کند.

فال سال 98 برای متولدین فروردین

فال و طالع بینی سال ۱۴۰۰ هجری شمسی (سال گاو )

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین فروردین

طالع بینی سال ۱۴۰۰ نوید تحولات زیادی را برای برج حمل داده است. متولدین این برج که با خصلت مبارزه طلبی و توانایی به دست آوردن چیزهای هیجان زده معروف هستند تحت تأثیر قوانین سیاره مریخ می باشند. این سال شما در مسیر زندگی شغلی و شخصی تان موفق خواهید بود. شما بالأخره موفق به استفاده صحیح از خصلت بلند پروازی تان می شوید برعکس، سال قبل خجالتی و سست بودید.

از آغاز سال جدید شما بسیار مصمم خواهید بود. شما یک دوره بسیار مثبت خواهید داشت. در سه ماهه بعدی ستارگان در زمینه مراودات به نفع شما خواهند بود. نیمه سال نقطه عطفی برایتان خواهد بود. شما الآن باید سخت کارکنید تا سطح زندگی عادی تان را حفظ کنید. پاییز و زمستان ۱۴۰۰ زمان های مناسبی برای برج حمل هستند. شما موفقیت شغلی را جشن خواهید گرفت و خبرهای خوشایند خانوادگی تان را دنبال خواهید کرد.

با رسیدن فصل بهار شما در زمینه مراودات کارهای مهمی انجام می دهید. عشق و سازگاری با شریک زندگیتان مثل یک منظره شکوفا خواهد شد. مجردها نباید ناامید شوند. در این فصل عاشقانه، آنها مثل یک آهنربا جنس مخالف را جذب خواهند کرد. فقط در سه ماهه سوم سال مراقب باشید. چون ممکن است به دلیل لجاجتتان با افراد زد و خوردهایی داشته باشید. سعی کنید خودخواه نباشید و به اندازه کافی به محبوب تان توجه کنید.

در این سال تغییرات زیادی در شغلتان ایجاد می شود. پارسال سخت کار می کردید و صبورانه انتظار می کشیدید و امسال بالأخره پاداش دریافت خواهید کرد. به لطف خصلت بلند همتی تان قادر به مدیریت کارهای مهم خواهید بود. همچنین شما فرصتی برای اثبات بهتر خودتان در موقعیت های برجسته پیدا خواهید کرد. نزدیک نیمه سال ممکن است رکود اقتصادی پیش بیاید اگر احساس خسارت کردید از دوستتان بخواهید به شما مشاوره بدهد.

پیشگیری از بیماری ها را دست کم نگیرید و مراقب سلامتی تان به ویژه در تگرگ های پاییزی باشید. سعی کنید در بدنتان به استقامت فیزیکی دست یابید.

طالع بینی به شما توصیه می کند که اعضای خانواده تان را فراموش نکنید. شما امکانات زیادی در اختیار خواهید داشت که نزدیکترین آنها در تحقق آرزوهایتان به شما کمک خواهند کرد.
امیدواریم که خودتان و خانواده محترمتان سال خوبی داشته باشید

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین فروردین

حتما از پیام تبریک عید نوروز هم استفاده کنید به همراه پروفایل عید نوروز موفق باشید و سالی پر از عشق داشته باشید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | متلک یک دختر بچه به حامد آهنگی؛ مردم از خنده منفجر شدند