رحمانیان بدون هماهنگی با مسئولان از خواننده زن استفاده کرد


محمدرضا باقری اعلام کرد کارگردان تئاتر پرحاشیه افتتاحیه جشنواره فیلم فجر بدون هماهنگی با مسئولان از خواننده زن استفاده کرده بود.

رحمانیان بدون هماهنگی با مسئولان از خواننده زن استفاده کردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان مراسم افتتاحیه سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجرکه شب گذشته در پردیس تئاتر تهران برگزار شد، نمایش «سلام چهل سالگی» به کارگردانی محمد رحمانیان به اجرا در آمد که در آن همخوانی و تک‌خوانی زنان در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شد.

گفتنی است محمد رحمانیان نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تئاتر ایرانی است که پیش از این برای کنسرت نمایش «ترانه‌های قدیمی: پیکان جوانان» بازداشت بوده و کارهای تئاتر او همیشه حواشی زیادی را به دنبال داشته است.

نمایش شب گذشته او در مراسم افتتاحیه که خلاف عرف جشنواره انقلابی فجر بود، با واکنش‌ها و انتقادات بسیاری روبرو شد. محمدرضا باقری فعال رسانه‌ای و مجری برنامه عصرانه در واکنش به این اتفاق در رشته توئیتی نوشت:

«وقتی اجرای نمایش افتتاحیه جشنواره فیلم فجر رو میدی دست عنصر نامطمئنی به نام "محمد رحمانیان" ، باید هم شاهد این باشی که به اسم همخوانی میکروفن جلوی یک نفر بذاره و کل مراسم رو به حاشیه ببره.

بفرمایید حالا خبر رسیده که رحمانیان بدون هماهنگی با مسئولان جشنواره به جای علی زند وکیلی از خواننده زن استفاده کرده. اینگونه جواب اعتماد را می‌دهند.»

رحمانیان بدون هماهنگی با مسئولان از خواننده زن استفاده کرد
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!