جشنواره «هفت سین انتظار» برگزار می شود


جشنواره «هفت سین انتظار» برگزار  می شود

حجت الاسلام عباسعلی پور با اشاره به برگزاری دوره تخصصی «تربیت مربی» و نیز دوره آموزشی مهارتیِ «معارف مهدویت»، گفت: فراخوان جشنواره «هفت سین انتظار» ویژه نوروز 98 همزمان با دهه فجر انقلاب اعلام می شود.

حجت الاسلام «حسین عباسعلی پور» درباره برنامه های بنیاد مهدی موعود(عج) استان تهران ویژه دهه فجر، اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های بنیاد برای این ایام، اعلام فراخوان جشنواره «هفت سین انتظار» ویژه نوروز 98 است که در پیش دبستانی ها و مقطع تحصیلی دبستان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام می شود.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان تهران ادامه داد: محور این جشنواره ساخت کاردستی های مهدوی با موضوع مذکور در مدارس و با همکاری معلمان و معاونان پرورشی است که از دهه فجر کلید می خورد و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد. اختتامیه این جشنواره هم در اوایل شعبان المعظم برگزار می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر برگزاری اختتامیه، نمایشگاه آثار این جشنواره نیز پس از داوری ها، برپا می شود.

حجت الاسلام عباسعلی پور درباره برنامه های در دست انجام بنیاد مهدی موعود(عج) استان تهران، بیان کرد: هم اکنون دوره تخصصی «تربیت مربی» با مرکزیت جنوب شهر تهران، با حضور 100 شرکت کننده در شهر ری در حال برگزاری است؛ این دوره 120 ساعته ویژه مربیان و مبلغان از طلاب، معلمان و معاونان پرورشی مدارس که در فعالیت های معارفی سابقه خوبی دارند هم اکنون هفته چهارم برگزاری را پشت سر می گذارد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، دوره آموزشی مهارتیِ «معارف مهدویت» ویژه مربیان طرح صالحیان شرق استان تهران با حضور 80 نفر در حال برگزاری است و این افراد پس از اتمام دوره در پایگاه های صالحین بسیج به منظور تبیین و ترویج فرهنگ مهدویت فعال می شوند.

حجت الاسلام عباسعلی پور درباره دیگر برنامه های در دست انجام این بنیاد، ابراز کرد: همچنین، دوره تخصصی ویژه طلاب سطح یک مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) واقع در جنوب تهران، روزهای پنجشنبه و جمعه در حال برگزاری است و به مدت چهار هفته ادامه می یابد.

وی با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی مهدوی ویژه فعالان مدارس، گفت: این دوره نیز شامل 24 ساعت آموزش در روزهای پنجشنبه و جمعه و طی دو هفته در مراکز شمال شرق تهران با حضور 40 نفر در حال برگزاری است و فردا (پنجشنبه، 11 بهمن) آزمون پایان دوره آن برگزار می شود.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان تهران درباره دیگر برنامه هایی که این بنیاد دنبال می کند، خاطرنشان کرد: ترویج و تبلیغ احیای شب نیمه شعبان به عنوان یک سنت حسنه از برنامه هایی است که بنیاد به جد آن را دنبال می کند و از مراکز و مساجد و نهادهایی که می توانند به این فرهنگسازی کمک کرده و یا درباره آن طرح و ایده دارند، درخواست همکاری دارد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان