مشکل پلاک نشدن پژو پارس و سمند EF7 دوگانه سوز چیست؟


بسیاری از افرادی که این روزها به مراکز شماره گذاری خودرو در سرتاسر کشور مراجعه می‌کنند با یک مشکل بزرگ روبرو شده‌اند که پلیس از شماره گذاری دو خودروی پژو پارس و سمند EF7 دوگانه سوز خودداری کرده و عملا خریداران این دو مدل به مشکل خورده‌اند و البته بسیاری از مردم که اقدام به خرید مدل صفر این خودروها کردند با ضرر بیشتری روبرو شدند و استرس زیادی به...

بسیاری از افرادی که این روزها به مراکز شماره گذاری خودرو در سرتاسر کشور مراجعه می‌کنند با یک مشکل بزرگ روبرو شده‌اند که پلیس از شماره گذاری دو خودروی پژو پارس و سمند EF7 دوگانه سوز خودداری کرده و عملا خریداران این دو مدل به مشکل خورده‌اند و البته بسیاری از مردم که اقدام به خرید مدل صفر این خودروها کردند با ضرر بیشتری روبرو شدند و استرس زیادی به آنها مواجه شده است که دلیل اصلی آن یک سهل انگاری عجیب از سوی ایران‌خودرو بوده است!

مشکل پلاک نشدن پژو پارس و سمند EF7 دوگانه سوز چیست؟وحید مرندی مقدم، معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد در مصاحبه‌ای پیرامون عدم شماره گذاری پژو پارس دوگانه سوز گفت: دلیل عدم شماره گذاری پژو پارس ارسال دیرهنگام مدارک مورد نیاز پلیس راهور ناجا بوده است که البته در مورد سمند EF7 دوگانه سوز نیز به همین منوال است.

این پیگیری‌ها در پی اتفاقی است که برای چند مشتری ایران‌خودرو پیش آمده و علیرغم گذشتن موعد تحویل خودروهایشان و آماده بودن خودرو در نمایندگی‌های این شرکت با دلیل عدم شماره گذاری توسط پلیس راهور مواجه شدند.

مشکل پلاک نشدن پژو پارس و سمند EF7 دوگانه سوز چیست؟مرندی در پاسخ به این سوال که رویه تایید شماره گذاری خودروهای مذکور به چه شکلی است، گفت: هر ساله رویه به این شکل است که در اول بهمن ماه مدارک مربوط به خودروها دریافت و پس از بررسی برای راهور ناجا ارسال می‌شود که این موضوع برای دو خودروی مذکور رخ نداده است. امسال نیز ما برای خودروها این کار را انجام دادیم ولی عدم دریافت به موقع مدارک دو خودروی مذکور منجر به این اتفاقی شده است که شاهد آن هستیم.

مرندی افزود: البته باید بگوییم که ایران‌خودرو مدارک مربوط به خودروهای مذکور را برای سازمان استاندارد ارسال کرده که کارشناسان ما در حال بررسی این مدارک هستند. در صورتی که در بررسی‌های ما مشکلی وجود نداشته باشد و این مدارک تایید شود قطعا در لیست تمدیدی‌ها قرار گرفته و مشکل آنها حل خواهد شد.

مشکل پلاک نشدن پژو پارس و سمند EF7 دوگانه سوز چیست؟گفتنی است که سال گذشته چیزی در حدود ۲۵ خودرو به دلیل عدم رعایت استانداردها از خط تولید خارج شدند و همچنین در تیر ماه نیز این اتفاق برای ۸ خودرو رخ داد که به نظر می‌رسد علیرغم جدیت سازمان استاندارد ولی این اتفاق تکرار نشدنی است و خودروهای پژو پارس و سمند EF7 بدون مشکل تایید شده و مقاومتی نیز صورت نگیرد. گمانه زنی‌ها از حل این مشکل تا روزهای پایانی بهمن خبر می‌دهند.

مشکل پلاک نشدن پژو پارس و سمند EF7 دوگانه سوز چیست؟

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

مشکل پلاک نشدن پژو پارس و سمند EF7 دوگانه سوز چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا