جزئیات درگیری ضرغامی و روحانی / ضرغامی اخراج شد


جزئیات درگیری  ضرغامی و روحانی  / ضرغامی اخراج شد

ضرغامی از حضور در جلسات شورای عالی فضای مجازی منع شد

ضرغامی از ادامه حضور در جلسات شورایعالی انقلاب فرهنگی و شورایعالی فضای مجازی منع شد.

ضرغامی از حضور در جلسات شورای عالی فضای مجازی منع شد. گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:
خبرنگاران در حاشیه مراسم تجدید میثاق اعضای هیات دولت با آرمان‌های امام مطلع شدند، در پی مشاجره اخیر عزت الله ضرغامی با رییس جمهور در جلسه اخیر شورایعالی انقلاب فرهنگی، وی از سوی دفتر یکی از مقامات عالی رتبه نظام از ادامه حضور در جلسات شورایعالی انقلاب فرهنگی و شورایعالی فضای مجازی منع شده است.
تکمیلی/
در پی انتشار اخباری در برخی سایت‌ها و روزنامه‌ها با این مضمون که غلامرضا حسنی، امام جمعه، ارومیه چندی پیش عزت الله ضرغامی رئیس صدا و سیما را از خانه خود بیرون کرده است، یک مقام مسؤول در دفتر حسنی، این خبر را تکذیب کرد.

دفتر دار امام جمعه ارومیه در گفتگو با خبرنگاران عصر ایران (asriran.com) تصریح کرد: آقای ضرغامی به منزل یا دفتر امام جمعه ارومیه نیامده است تا کسی بخواهد او را بیرون کند.

عبداللهی افزود: برای اینکه از صحت و سقم موضوع با خبر شوم، حتی با مسؤول حراست دفتر آقای حسنی هم موضوع را در میان گذاشتم که ایشان نیز با ابراز تعجب از انتشار چنین اخباری، آنان را ساخته و پرداخته رسانه‌ها دانست. وی گفت: به نظر می‌رسد برخی جریان‌ها درصدد شانتاژ خبری هستند.

در چند روز گذشته این خبر به طور گسترده در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود که ضرغامی به همراه مدیر استانی صدا و سیمای آذربایجان به منزل امام جمعه ارومیه مراجعه کرده اند که طی آن حسنی از روند تخریب رئیس جمهور و برنامه‌های مبتذل صدا و سیما ابراز نارضایتی کرد و هنگامی که با سکوت ضرغامی مواجه شد، خطاب به او گفت: از منزل من بیرون بروید! / عصر ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها