به گزارش افکارنیوز،

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: علاوه بر ۶۰ کاری که ما اولویت‌بندی و هدف‌گذاری کرده بودیم سازمان‌های صنعتی هم حدود ۴۰ فعالیت اضافه کرده و نزدیک به ۱۰۰ کار را به سرانجام رساندند و تلاش می‌کنیم این دستاوردها بلافاصله وارد چرخه تولید شوند.

امیر سرتیپ امیر حاتمی دقایقی قبل در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: امسال با همه شرایطی که دشمنان برای کشور تلاش کردند ایجاد کنند، به حمدالله در حوزه‌های دفاعی فعالیت‌ها با قوت در حال سپری شدن است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تحقیقات در نیروهای مسلح اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته گفت: اقدامات بسیار خوبی در سراسر کشور از جمله استان یزد انجام شده و بازدیدهایی از این فعالیت‌ها صورت گرفته است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: علاوه بر 60 کاری که ما اولویت‌بندی و هدف‌گذاری کرده بودیم سازمان‌های صنعتی هم حدود 40 فعالیت اضافه کرده و نزدیک به 100 کار را به سرانجام رساندند.

حاتمی با بیان اینکه از جمله این فعالیت‌ها، موشک برد بلندی است که فریاد آمریکایی‌ها از آن درآمد گفت: یک موشک با برد دو هزار کیلومتر که تست شد و در فاصله دو هزار کیلومتری، درست در وسط یک مربع 30 متر در 30 متر فرودآمد.

وی خاطرنشان کرد: همواره در وزارت دفاع بر روی دقت موشک‌ها کار صورت گرفته و الان همه موشک‌ها حتی همه موشک‌های برد بلند کشور دقیق شده‌اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: تلاش می‌کنیم این دستاوردها بلافاصله وارد چرخه تولید شوند و در اختیار نیروهای مسلح عزیز و ارجمندمان قرار گیرد که آنها هم به حمدالله به شایستگی در حال انجام کارها و ماموریت‌های خودشان هستند.

حاتمی با تاکید بر اینکه به حمدالله ما امروز با تهدید نظامی حداقل در کلام مواجه نیستیم گفت: حضرت آقا فرمودند که جنگ الان نمی‌تواند اتفاق بیفتد، یعنی دشمن احساس می‌کند که از جنگ آسیب می‌بیند و نمی‌تواند به اهدافش دست پیدا کند.

وی بیان کرد: البته این جریان همینجور هست و باید مدام تلاش صورت گیرد و به سمت پیشرفت‌های بیشتر حرکت کنیم تا این بازدارندگی حفظ شود.