شگردهای سه زن برای کلاهبرداری


فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: با تلاش ماموران کلانتری 46 دهقان ویلا، سرنشینان یک دستگاه خودرو سرقتی که با تصادف ساختگی اقدام به 15 فقره سرقت خودرو در شهر کرج می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ حسنعلی فیروز خواه گفت: در پی شکایت راننده یک دستگاه خودرو پراید، مبنی بر تصادف خسارتی با یک دستگاه خودرو زانتیا بدون پرداخت خسارت از سوی راننده، پیگیری موضوع در دستور کار کلانتری ۴۶ دهقان ویلا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی پرونده محرز شد که سرنشینان خودرو زانتیا که سه نفر خانم بودند پس از برخورد با خودرو شاکی بدون ارائه مدرکی از وی می‌خواهند که در ساعت ۱۶ همان روز جهت دریافت خسارت خودرواش به آدرس داده شده در یکی از محله‌های خلوت کرج برود و با توجه به اینکه راننده به آنها شک کرده بود به آدرس اعلام شده مراجعه نکرده و اعلام شکایت می‌کند.

شگردهای سه زن برای کلاهبرداری

این مقام انتظامی عنوان داشت: در استعلام از شماره پلاک خودرو مشخص شد که خودرو سابقه سرقت در یکی از مناطق کرج را دارد، بنابراین مشخصات خودرو در اختیار تمامی گشت‌های کلانتری‌ها قرار گرفت تا اینکه خودرو مذکور در حال تردد از یکی از مراکز اصلی شهر کرج شناسایی و با دستور ایست مأموران متوقف شد.

سرهنگ فیروزخواه تصریح کرد: سرنشینان خودرو پس از انتقال به کلانتری در ابتدا منکر هرگونه جرمی شده و از سرقتی بودن خودرو اظهار بی اطلاعی کردند اما در مواجهه با مالباخته به جرم خود اعتراف کرده و اذعان کردند که با یک دستگاه خودرو سرقتی در شهر تردد کرده و با ایجاد تصادف ساختگی از راننده می‌خواستند جهت دریافت خسارتش در ساعت و مکان مشخصی که اغلب محله‌های خلوت و حاشیه شهر بودحضور پیدا کند.

وی گفت: به محض حضور مالک خودرو، یکی از متهمان با راننده سر صحبت را باز کرده و دو نفر دیگر اقدام به سرقت خودرو وی می‌کردند که با این شیوه تا کنون به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ فیروزخواه از شهروندان خواست در مواجهه با موارد مشکوک طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا مراجعه به نزدیکترین مرکز انتظامی، موضوع را به پلیس اطلاع داده و شخصاً از انجام هرگونه اقدامی خودداری کنند.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس