طراحی احتمالی آیفون XI را ببینید +فیلم


طراحی احتمالی آیفون XI را ببینید +فیلم

یک طراح کانسپت گوشی به نام گونوی لی، یک تریلر از طرح مفهومی که خودش از محصول آینده اپل یعنی آیفون XI کشیده، در فضای مجازی منتشر کرده است.

طراحی احتمالی آیفون XI را ببینید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که رندرهای جدیدی از محصول بعدی اپل، آیفون XI در فضای مجازی منتشر شده است. با وجود این که همه آن‌ها غیررسمی هستند و از سوی هیچ‌ کدام از مقامات شرکت اپل تائید نشده‌اند، اما باز هم می‌توان بعضی از قابلیت‌هایی که مدت‌ها در آیفون‌‌ها دنبال آن‌ها بوده‌ایم را مشاهده کنیم.

گونوی لی (Gunho Lee) یک طراح کانسپت تلفن همراه اهل کره است. او این بار در ذهن خود یک گوشی جدید از شرکت اپل پرورانده است که شاید بسیاری از مردم سال‌هاست به دنبال آن هستند. او به لطف توانایی در زمینه طراحی سه‌بعدی یک تریلر از کانسپت ذهنی خود ساخته و در صفحه یوتیوب خود به اشتراک گذاشته است.

آیا دلتان برای طراحی پیشین آیفون تنگ شده است؟ این طراحی برای گوشی‌های کوچک اپل مانند آیفون 4، 5S و SE به خوبی عملی بود اما به نظر نمی‌رسد کناره‌های تیزی که در این طراحی وجود دارد هنگامی که یک دستگاه ۶.۵ اینچی را در دست دارید، زیاد جالب باشد. ما از ایده لی برای استفاده از قرمز به عنوان یکی از رنگ‌های اصلی این محصول جدید راضی هستیم زیرا در واقعیت اپل از این رنگ در نسخه‌های ویژه خود استفاده می‌‌کند.

این طراحی مفهومی حتی یک دوربین سه‌‌گانه ساده را نیز به نمایش می‌گذارد که اگر بخواهیم صادق باشیم از طراحی رندرهای هوآوی نیز بهتر است. در تریلری که این فرد برای نسخه بعدی آیفون ساخته است از قابلیت‌های جدیدی مانند اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش صحبت می‌شود. البته نباید روی این قابلیت زیاد حساب کرد زیرا اپل این روزها بیشتر روی قابلیت اسکن چهره تمرکز دارد. اما اگر در آیفون بعدی ما شاهد چنین تکنولوژی باشیم بسیار خوشحال خواهیم شد.

در ادامه تریلری که گونوی لی در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد

انتهای پیام/

کانسپت جدید اپل XI

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...