برخورد مرگبار خودرو 206 با گاردریل در بزرگراه یادگار امام


برخورد شدید خودرو سواری با گاردریل در بزرگراه یادگار امام(ره) یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

برخورد مرگبار خودرو 206 با گاردریل در بزرگراه یادگار امام

با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 58 را ساعت 02:00 بامداد امروز به بزرگراه یادگار امام(مسیر شمال به جنوب)، نرسیده به بزرگراه نیایش اعزام کرد.

مهران میرزایی فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 با دو سرنشین خود به دلیل نامعلوم از مسیر اصلی منحرف شده و به شدت با گاردریل وسط بزرگراه برخورد کرده بود.

وی با اعلام اینکه شدت این برخورد به حدی بود که هر دو سرنشین در خودرو سواری محبوس شده بودند، افزود: آتش نشانان به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق خودرو سواری محل حادثه را ایمن سازی کردند و عملیات خارج کردن محبوسین را آغاز کردند.

فرمانده آتش نشانان خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی با احتیاط کامل و با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی، سرنشینان(یک زن و یک مرد) را که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بودند از اتاقک در هم پیچیده خودرو خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

وی افزود: متأسفانه پس از معاینات اولیه از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد سرنشین خانم بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است و سرنشین دیگر به مراکز درمانی انتقال داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در