تصویر جدید فیلم Hobbs and Shaw با حضور برادران ساموآیی هابز منتشر شد


دواین جانسون (Dwayne Johnson) دوباره تصویر جدیدی از پشت صحنه‌ی فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw «سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو» را منتشر کرد که برادران ساموآیی...

دواین جانسون (Dwayne Johnson) دوباره تصویر جدیدی از پشت صحنه‌ی فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw «سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو» را منتشر کرد که برادران ساموآیی او با بازی جاش ماگا (Josh Mauga)، کلیف کرتیس (Cliff Curtis)، رومن رینز (Roman Reigns) و جان توی (John Tui) را نشان می‌دهد. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

جانسون در این باره گفته است:

در ساموآ ما کلمه‌ای داریم که همه چیز ماست و آن AIGA به معنای خانواده است. اسم من لوک هابز است و این‌ها چهار برادر من هستند. خانواده‌ی من. همه‌ی آن‌ها در ساموآی غربی زندگی می‌کنند جایی که آن‌ها صاحب و اداره کننده‌ی گمرک هابز هستند، جایی که در آن به ساخت و تحویل خودروهای سفارشی به سراسر دنیا مشغول هستند. ما در ساموآ ضرب المثل دیگری داریم که به این معناست: وقتی با یکی از ما در بیفتی، با همه‌ی ما در افتادی. بزرگترین نمایش تاریخ دنیای سریع و خشن در انتظار شماست.

این فیلم داستان لوک هابز مامور امنیتی سرویس مخفی با بازی دواین جانسون و دکارد شاو قاتل حرفه‌ای با بازی جیسون استاتهام (Jason Statham) را دنبال می‌کند. فیلمنامه‌ی این فیلم توسط کریس مورگان (Chris Morgan) نوشته شده که از سال ۲۰۰۶ پس از فیلم Tokyo Drift «توکیو دریفت» با این فرنچایز همکاری داشته است.

علاوه بر جانسون و استاتهام که نقش‌های اصلی فیلم هستند، ادریس البا (Idris Elba) نقش منفی این فیلم را بازی می‌کند. فیلم «هابز و شاو» در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

تصویر جدید فیلم Hobbs and Shaw با حضور برادران ساموآیی هابز منتشر شد

Comingsoon

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

تصویر جدید فیلم Hobbs and Shaw با حضور برادران ساموآیی هابز منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان