تاریخ انتشار فیلم‌های Morbius و Ghostbusters 3 توسط سونی اعلام شد


رسانه کلیک – بنابر گزارشی که به واسطه یکی از منابع خبری معتبر منتشر شده است، تاریخ انتشار فیلم‌های Morbius و Ghostbusters 3 توسط سونی پیکچرز مشخص شده است. به گزارش ددلاین، تاریخ انتشار فیلم‌های Morbius و Ghostbusters 3 در تابستان سال 2020 میلادی خواهد بود. این منبع خبری اعلام کرده است که فیلم Ghostbusters 3 در تاریخ […] نوشته تاریخ انتشار...

رسانه کلیک – بنابر گزارشی که به واسطه یکی از منابع خبری معتبر منتشر شده است، تاریخ انتشار فیلم‌های Morbius و Ghostbusters 3 توسط سونی پیکچرز مشخص شده است.

به گزارش ددلاین، تاریخ انتشار فیلم‌های Morbius و Ghostbusters 3 در تابستان سال 2020 میلادی خواهد بود. این منبع خبری اعلام کرده است که فیلم Ghostbusters 3 در تاریخ 10 ژولای 2020 میلادی (مصادف با 20 تیر 1399) منتشر خواهد شد. نکته‌ای که در رابطه با این فیلم جالب توجه است، بی‌توجهی داستان آن به ریبوت Ghostbusters است که در سال 2016 میلادی اکران شده است. فیلم Ghostbusters 3 ادامه بر نسخه‌های اول و دوم این فیلم می‌باشد که در دهه 80 میلادی منتشر شده اند.

سونی پیکچرز (Sony Pictures) همچنین از تاریخ انتشار فیلم Morbius پرده برداری کرد. گفته شده است که این فیلم سه هفته بعد از فیلم Ghostbusters 3 و در تاریخ 31 ژولای 2020 میلادی (مصادف با 10 مرداد 1399) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. Morbius (موربیوس) نام یکی از ضد قهرمانان کمیک‌های مارول است و فیلم آن، به عنوان یکی از اسپین آف‌های جدید Spider-Man عرضه خواهد شد. شرکت سونی امیدوار است که فیلم Morbius پا جای پای Venom بگذارد!

فیلم‌های Morbius و Ghostbusters 3 برای موفقیت در بازار و درآمدزایی، کار سختی را در تابستان 2020 پیش روی خود دارند. از جمله فیلم‌هایی که در آن مقطع زمانی منتشر خواهد شد، می‌توان به فیلم‌های Jungle Cruise و Minions 2 اشاره کرد. همچنین این احتمال وجود دارد که فیلم جدید کریستوفر نولان هم در تابستان 2020 اکران شود. علاوه بر این، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سونی پیکچرز یعنی فیلم Venom 2 برای اکتبر 2020 (مهر ماه 1399) برنامه ریزی شده است و بدون شک رقیب جدی برای فیلم Morbius خواهد بود.

در فیلم Morbius جرد لتو (Jared Leto) که به خاطر هنرنمایی در فیلم‌های Suicide Squad و Dallas Buyers Club جایزه اسکار را برده است، در نقش ومپایر زنده (نقش اصلی داستان) بازی خواهد کرد. در کنار او آدریا ارجونا (Adria Arjona) که سابقه بازیگری در فیلم‌های Pacific Rim: Uprising و Good Omens را دارد، ایفای نقش خواهد کرد. سومین بازیگری هم که از این فیلم معرفی شده است، مت اسمیت (Matt Smith) می‌باشد که پیش از این شاهد هنرنمایی او در فیلم‌های Doctor Who و The Crown بوده ایم.

فیلم موربیوس بر اساس کمیک Morbius the Living Vampiris ساخته خواهد شد. کارگردانی آن به عهده دانیل اسپینوزا (Daniel Espinosa) است که پیش از این روی صندلی کارگردانی فیلم‌های Life و Safe House نیز نشسته بود. فیلم‌نامه این فیلم هم توسط زوج شناخته شده بورک شارپلس و مت سازاما (Burk Sharpless و Matt Sazama) نوشته شده است. از معروف‌ترین آثار این زوج می‌توان به Lost in Space (که از شبکه نت‌فلیکس پخش شده است) و Power Rangers اشاره کرد.

لازم به ذکر است که در نسخه سال 1971 کمیک Amazing Spider-Man از دشمنی‌ مرد عنکبوتی و موربیوس صحبت شده است و اگر قبل از تماشای این فیلم، می‌خواهید این ضدقهرمان را بیشتر بشناسید، باید در کمیک‌های کلاسیک مرد عنکبوتی دنبال او بگردید.

دکتر مایکل موربیوس یک دانشمند مطرحی بود که سعی کرد تا بیماری نادر و عجیب و غریب خود را درمان کند اما تاثیراتی که در گذشته ومپایری در خون او گذاشته بود، باعث شد تا تمام وجود او، متفاوت از سایر انسان‌ها باشد. او دارای توانایی‌های منحصر به فردی شده بود و رسما تبدیل به یک ومپایر شد. حضور او در کمیک‌های مارول مربوط به مبارزاتش با مرد عنکبوتی (Spider-Man) بود؛ هر چند در آینده، چند کتاب راجع به او نوشته شد و وجهه مثبت‌تری از این خون آشام معرفی کرد. حضور موربیوس در فیلم‌های ساخته شده بر اساس کمیک‌های مارول، محدود به سریال کارتونی Spider-Man: The Animated Series و Ultimate Spider-Man Vs The Sinister Six بود؛ همچنین او را در فیلم‌های Blade و Blade II نیز ملاقات کرده ایم.

تهیه کننده فیلم Morbius آوی آراد (Avi Arad) است که پیش از این بانی ساخت چند اسپین آف دیگر از Spider-Man بوده است. او تهیه کنندگی فیلم‌های Nightwatch، Black Cat، و Silver Sable هم به عهده دارد.

تاریخ انتشار فیلم‌های Morbius و Ghostbusters 3 توسط سونی اعلام شد

وظیفه‌ی کارگردانی فیلم Ghostbusters 3 هم روی دوش جیسون ریتمن (Jason Reitman) است که پیش از به لطف فیلم‌های Up in the Air و Juno نامزد دریافت جایزه اسکار هم شده است. نکته‌ی جالب توجه در این رابطه این است که نسخه‌های دهه 80 میلادی فیلم Ghostbusters توسط پدر جیسون ریتمن یعنی ایوان ریتمن (Ivan Reitman) کارگردانی شده است. گفته می‌شود برای ساخت فیلم Ghostbusters 3 این پدر و پسر هنرمند شانه به شانه یکدگیر کارگردانی آن را انجام خواهند داد.

جیسون ریتمن و گیل کنان (Gil Kenan) فیلم‌نامه نویس‌های فیلم Ghostbusters 3 هستند. گیل کنان پیش از این سابقه نوشتن فیلم‌نامه فیلم‌های Monster House و Poltergeist را در کارنامه خود دارد. هنوز هیچ نامی از لیست بازیگران فیلم Ghostbusters 3 افشا نشده است اما ددلاین ادعا می‌کند که بیل مری (Bill Mury)، دن اکروید (Dan Aykroyd)، ارنی هادسون (Ernie Hudson)، آنی پاتس (Annie Potts)، سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) و ریک مورانیس (Rick Moranis) ممکن است در Ghostbusters حضور داشته باشند. همچنین گزارش شده است که ریتمن به دنبال دو دختر نوجوان و دو پسر نوجوان برای بازی در نقش‌های اصلی است.

لازم به ذکر است که انیمیشن Ghostbusters هم در حال ساخت است.

نظر شما در رابطه با تاریخ انتشار فیلم‌های Ghostbusters 3 و Morbius چیست؟ فکر می‌کنید در تابستان 2020 که سینما‌ها روز‌های شلوغی را خواهند داشت، این دو فیلم می‌توانند فروش قابل قبولی در گیشه‌ها داشته باشند یا خیر؟ از آن گذشته فکر می‌کنید فیلم‌های Morbius و Ghostbusters 3 به لحاظ کیفی نقد‌های مثبتی دریافت خواهند کرد؟

Source: Comingsoon

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید