محمدحسین ماتک، تصویرگر منتخب ایران در کارگاه تصویرگری براتیسلاوا 2019


محمدحسین ماتک، تصویرگر منتخب ایران در کارگاه تصویرگری براتیسلاوا 2019

نویسنده: گروه خبر کتابکمحمدحسین ماتک به عنوان تصویرگر منتخب ایران در کارگاه تصویرگری نمایشگاه بین‌المللی براتیسلاوا 2019 شرکت می‌کند. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، شورای کتاب کودک و انجمن تصویرگران، محمدحسین ماتک را به عنوان تصویرگر منتخب برای شرکت در کارگاه آموزشی براتیسلاوا 2019 معرفی کردند. محمدحسین ماتک عضو پیوسته‌ انجمن تصویرگران است و...

محمدحسین ماتک به عنوان تصویرگر منتخب ایران در کارگاه تصویرگری نمایشگاه بین‌المللی براتیسلاوا ۲۰۱۹ شرکت می‌کند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، شورای کتاب کودک و انجمن تصویرگران، محمدحسین ماتک را به عنوان تصویرگر منتخب برای شرکت در کارگاه آموزشی براتیسلاوا ۲۰۱۹ معرفی کردند. محمدحسین ماتک عضو پیوسته‌ انجمن تصویرگران است و پیش‌تر آثار او در کاتالوگ نمایشگاه‌های زاگرب، سنگاپور، اکراین و... منتشر شده است.

برگزاری کارگاه آموزشی برای تصویرگران کشورهای در حال توسعه از فعالیت‌های جنبی نمایشگاه بین‌المللی براتیسلاواست. این کارگاه با هدف آموزش به تصویرگران جوان از همه نقاط دنیا برگزار می‌شود و در هر دوره یک تصویرگر ایرانی نیز امکان حضور در این کارگاه را دارد.
این کارگاه که با نام بنیان‌گذار آن یعنی «البین برونوفسکی» در بخش جنبی این دوسالانه برگزار می‌شود همه ساله فراخوانی را برای حضور تصویرگران جوان زیر ۳۰ سال منتشر می‌کند.

کارگاه آموزشی «البین برونوفسکی» ۲۸ مهر تا ۳ آبان ۱۳۹۸ در پایتخت اسلواکی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه براتیسلاوا همگام با اهداف یونسکو، دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY)، کمیسیون‌های ملی و نیز سازمان‌های مرتبط با هنرهای زیبا، هر دو سال یک‌بار امکان رویارویی تصویرگران با یکدیگر و شرایطی را برای ارزیابی آثار و در نتیجه توسعه و پیشرفت این هنر فراهم می‌کند.

وزارت فرهنگ جمهوری اسلواکی، کمیسیون ملی یونسکو در اسلواکی و خانه بین‌المللی هنر برای کودکان Bibiana برگزارکنندگان و حمایت‌کنندگان مالی این جشنواره خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان