درگ خانوادگی ب‌ام‌و M340i و M2 کامپتیشن


درگ خانوادگی ب‌ام‌و M340i و M2 کامپتیشن

چند وقتی است که مجله‌ی CarWow بریتانیا اقدام به برگزاری مسابقات درگ می‌کند و این بار هم یک مسابقه‌ی خانوادگی از نوع کاملاً آلمانی را تدارک دیده است. محصولات ب‌ام‌و همیشه برنده‌ی مسابقات درگ نبوده‌اند اما تماشای این دست مسابقات مخصوصاً وقتی‌که پای ب‌ام‌وهای قدیمی‌تر در میان باشد جذابیت‌های خود را دارد. البته این بار... The post درگ خانوادگی...

چند وقتی است که مجله‌ی CarWow بریتانیا اقدام به برگزاری مسابقات درگ می‌کند و این بار هم یک مسابقه‌ی خانوادگی از نوع کاملاً آلمانی را تدارک دیده است. محصولات ب‌ام‌و همیشه برنده‌ی مسابقات درگ نبوده‌اند اما تماشای این دست مسابقات مخصوصاً وقتی‌که پای ب‌ام‌وهای قدیمی‌تر در میان باشد جذابیت‌های خود را دارد.

درگ خانوادگی ب‌ام‌و M340i و M2 کامپتیشن
البته این بار تصمیم گرفته شده که جدیدترین محصول باوارایی ها با قوی‌ترین خودروی کوچک این برند روبرو شود یعنی M340i xDrive در برابر M2 کامپتیشن صف‌آرایی کرده است.

درگ خانوادگی ب‌ام‌و M340i و M2 کامپتیشن
زمانی که تولید مدل M340i در نوامبر سال 2018 اعلام شد، از آن به عنوان داغ‌ترین سری 3 غیر M نام برده شد. البته این خودرو در برابر برادر سبک‌تر و قوی‌تر خود یعنی M2 کامپتیشن روز سختی را تجربه می‌کند.

درگ خانوادگی ب‌ام‌و M340i و M2 کامپتیشن
پیش از آنکه ویدئو را تماشا کنید باهم نگاهی به برگه مشخصات فنی این دو خودرو می‌اندازیم. ب‌ام‌و M340i xDrive در این درگ مزیت مهمی داشته و آن‌هم کشش مربوط به سیستم چهار چرخ محرک است. این خودرو از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری توربو با قدرت 382 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتون متر استفاده کرده و به این ترتیب قوی‌ترین سری 3 غیر M تاریخ لقب می‌گیرد.


اما M2 کامپتیشن هم از نظر پرفورمنس خودروی توانایی است. این خودرو سبک‌تر بوده و از پیشرانه‌ی 3 لیتری توئین توربویی سود می‌برد که خروجی 405 اسبی را ارائه می‌کند.

درگ خانوادگی ب‌ام‌و M340i و M2 کامپتیشن
M2 کامپتیشن حاضر در این درگ از گیربکس 6 سرعته دستی استفاده کرده درحالی‌که برادر بزرگ‌تر به گیربکس 8 سرعته اسپورت استپ ترونیک مجهز است. اگرچه گیربکس دستی در جاده و پیست هیجان بیشتری دارد اما عملکرد آن در خط درگ به مهارت راننده بستگی خواهد داشت.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!