اعدام عامل قتل زن و شوهر جوان / او در قلهک زندگی اش به پایان رسید


حوادث رکنا: قاتل زوج طبسی پس از جلسات متعدد دادگاه و صدور و تایید رای، به دار آویخته شد.

ساعت ۱۲:۴۵ ششم تیر ماه سال گذشته فردی در طبس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و بیان کرد که چند روزی است از برادرم و خانمش خبری ندارم که با توجه به ایام تعطیلی عید فطر فکر می‌کردم به مسافرت رفته‌اند.

فرد تماس گیرنده وقتی به محل سکونت برادرش مراجعه کرد از بالای در به داخل حیاط نگاهی انداخت که لکه‌های خون روی در و دیوار نظرش را جلب کرد. در همین هنگام مأموران گشت به محل رسیدند و قصد ورود به داخل ساختمان را داشتند که با در قفل شده مواجه ‌شدند.

از آن جا که با توجه به شواهد، وقوع جنایت متصور بود، مأموران پس از طی تشریفات قانونی با استفاده از تجهیزاتی در را باز کردند و وارد خانه شدند.

مأموران پس از ورود با جسد خانمی مقابل ورودی آشپزخانه مواجه شدند و مراتب را به کارآگاهان آگاهی شهرستان و قاضی کشیک اعلام کردند و با حضور کارآگاهان و بررسی جسد مشخص شد خانم ۳۲ ساله به ‌دلیل وارد آمدن ضربات متعدد چاقو و شکستگی جمجمه جان باخته است.کارآگاهان برای روشن شدن زوایای پنهان قتل خانم ۳۲ ساله به منظور پیدا کردن همسر او وارد کار شدند که با جمع‌آوری تحقیقات میدانی و محلی دریافتند که آخرین بار در یکی از خیابان‌های اصلی در ساختمان نیمه‌سازی مشغول به حفر چاه بوده است.

پس از این، عوامل انتظامی در محل ساختمان حاضر شدند در حالی که بوی بدی فضا را پر کرده بود با چاهی مواجه شدند که با بلوکه سیمانی و خاک پر شده بود و محل انتشار بو نیز همان چاه بود.

در ادامه نیروهای آتش‌نشانی با کمک یکی از اقوام مقتول برای تخلیه چاه اقدام کردند که با جسد مردی ۳۵ ساله مواجه شدند. پس از بررسی و تحقیقات از جسد کشف شده در اعماق چاه مشخص شد شوهر خانم ۳۲ ساله ای است که در منزل مسکونی‌اش به قتل رسیده است.در همان ابتدای رسیدگی و تحقیقات کارآگاهان، پنج نفر که در آخرین روزهای زندگی با این زوج در تماس بودند بازجویی شدند و کارآگاهان به شاگرد مقتول شک کردند.کارآگاهان در تحقیقات میدانی دریافتند فرد تحت تعقیب با پرایدی که متعلق به مقتول بوده از طبس خارج شده است بنابراین تیم عملیاتی استان در عملیات ضربتی متهم و همسرش را در قلهک تهران دستگیر کردند و به استان انتقال دادند.

متهم 32 ساله در آخرین دفاع از خود گفته بود: ماه رمضان بود و دو شیفت کار می کردیم که ساعت 18 همراه با مقتول به محل کارم رفتیم. حوالی ساعت 21 مقتول در 11 متری چاه کار می کرد که به دلیلی با او درگیری لفظی پیدا کردم که با لگدی به بلوکه کنار چاه زدم و فکر نمی کردم این بلوکه جانش را بگیرد چون من قصد کشتن او را نداشتم و دیگر صدایی نشنیدم. از ترس نمی دانستم چه کنم و گیج شده بودم که در این بین دو فرغون خاک داخل چاه ریختم و او را دفن کردم.

کنار چاه که بودم دو بار همسرش تماس گرفت که به او گفتم در چاه است و پس از آن مثل همیشه به خانه مقتول رفتم. در زدم و خانمش در را باز کرد و من هم مشغول روغن کاری پیکور شدم که از من سراغ شوهرش را گرفت و گفت تو از او خبر داری که با عصبانیت بلند شدم که در همین حین مته به سرش خورد و گیج روی زمین افتاد و بعد بلند شد و به سمت ورودی اتاق ها رفت.

وقتی دیدم که گوشی تلفن در دستش است و قصد تماس دارد با او درگیر شدم اما گوشی را رها نمی کرد که دو ضربه دیگر به سرش زدم و با چاقویی که در آشپزخانه بود دو ضربه به او وارد کردم.به گزارش خبرنگار ما، در مهلت قانونی قضات شعبه اول کیفری یک استان حکم قصاص متهم را صادر کردند و با تشریفات قانونی و استیذان پرونده در شعبه 31 دیوان عالی کشور، حکم صادره دادگاه استان تایید شد و متهم 33 ساله با حضور مقامات قضایی و اولیای دم به دار مجازات آویخته شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل