پارک‌های آبی مشهد


پارک‌های آبی مشهد

پارک‌های آبی مشهد در چند سال اخیر چهره‌ی دیگری به گردشگری در این شهر بخشیده است، به طوریکه اغلب ایرانی ها، مشهد را با سرزمین موج‌های آبی و بازی‌های پر از هیجانش می‌شناسند. 4 پارک آبی مشهد در حال حاضر فرصت تجربه‌ی سفر زیارتی و تفریحی فوق العاده‌ای را فراهم میکنند که شاید در هیچ نقطه از کشورمان نتوانید آن را بدست آوردید.

بهترین و معروف ترین پارک های آبی مشهد


پارک‌های آبی مشهد در چند سال اخیر چهره‌ی دیگری به گردشگری در این شهر بخشیده است، به طوریکه اغلب ایرانی ها، مشهد را با سرزمین موج‌های آبی و بازی‌های پر از هیجانش می‌شناسند. ۴ پارک آبی مشهد در حال حاضر فرصت تجربه‌ی سفر زیارتی و تفریحی فوق العاده‌ای را فراهم میکنند که شاید در هیچ نقطه از کشورمان نتوانید آن را بدست آوردید.
پارک‌های آبی مشهد

سرزمین موج‌های آبی؛ اولین پارک آبی مشهد

اولین و معروف‌ترین پارک آبی مشهد که در خاورمیانه هم رتبه‌ی اول را دارد، سرزمین موج‌های آبی می‌باشد. این پارک که تا چند وقت قبل تنها یک فاز داشت و همه روزه امکان استفاده از آن برای آقایان و خانم‌ها وجود نداشت، با توجه به استقبال زیاد فاز دوم آن نیز افتتاح و در نتیجه پارک خانم‌ها و آقایان از هم جدا شد. سرسره‌های تاپسی توروی، پیچشی، تویستر، جت موج، سونای خشک و بخار، استخر موج، حمام ترکی، فروشگاه لوازم ورزشی و رستوران، سینما ۵ بعدی و منطقه‌ی ویژه‌ی بازی کودکان و ... از جمله امکانات و تفریحاتی می‌باشد که می‌توانید در این پارک انتخاب و استفاده کنید. برای رعایت مسائل بهداشتی، آب این پارک با یونیزه کردن نمک طعام انجام میشود و کاملا مطابق با استاندارد‌های روز دنیا می‌باشد.
شیفتاستفاده از امکانات سرزمین موج‌های آبی در حال حاضر در دو نوبت ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ و ۱۶ تا ۲۲ می‌باشد. البته ساعت شروع صبح دربرخی از روز‌ها و همچنین هزینه‌ی خرید بلیط ممکن است فرق داشته باشد. لازم به ذکر است که بلیط این پارک را می‌توانید اینترنتی و با تخفیف بخرید.

آدرس: مشهد، شهرک غرب (قاسم آباد)، بلوار اندیشه، اندیشه ۸۳
پارک‌های آبی مشهد

سرزمین موج‌های خروشان

برای داشتن سفری فوق العاده هیجان انگیز، رفتن به سرزمین موج‌های خروشان و تجربه‌ی سقوط آزاد از ارتفاع ۴۰ متری می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. این پارک آبی مشهد با مرکز شهر فاصله‌ی تقریبا زیادی دارد و نزدیک به منطقه‌ی ییلاقی شاندیز می‌باشد. از ویژگی‌های منحصر به فرد موج‌های خروشان میتوان به داشتن بزرگ‌ترین رودخانه‌ی موج، غار نمک، بزرگ‌ترین سونای خشک و بخار در مشهد، زیپ لاین، سالن ماساژ، ترامپولین، پینت بال لیزری، فیش اسپا، رستوران، کافی شاپ، مرکز خرید و ... اشاره کرد. مانند سرزمین موج‌های آبی، در این پارک سالن‌های مخصوص آقایان و بانوان به صورت همزمان فعالیت دارند.

آدرس: مشهد، ۲ کیلومتری ورودی شاندیز
پارک‌های آبی مشهد

پارک ساحلی آفتاب

هر یک از پارک‌های آبی مشهد ویژگی‌های خاص و ویژه‌ای دارند و به عبارت دیگر، کاملا با هم متفاوت می‌باشند و هر کدام تجرب‌های تازه هستند. برای مثال، پارک ساحلی آفتاب که در داخل شهر مشهد و در ابتدای بلوار خیام شمالی قرار دارد، مجموعه‌ای بی نظیر از استخر نمک، سالن روباز برای حمام گرفتن بانوان در بالاترین طبقه‌ی پارک، استخر‌های ویژه خانم‌ها و آقایانو VIP، سرسره پیچ، آبشار با ارتفاع ۱۸ متر و غواصی می‌باشد. این مجموعه‌ی آبی دارای ۷ طبقه می‌باشد و علاوه بر ورزش‌های آبی، سالن‌های ماساژ، یوگا، ایروبیک و آروماتراپی با آخرین استاندارد‌های روز دارد و شرایط بسیار خوبی را برای مسافران و مردم مشهد فراهم کرده است. یکی از مزایای انتخاب پارک ساحلی آفتاب، نزدیک بودن به یکی از بهترین مراکز خرید مشهد به نام الماس شرق میباشد و در نتیجه، لذت خرید و تفریح را در کنار هم می‌توانید تجربه کنید.

آدرس: مشهد، انتخاب بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب الماس شرق
پارک‌های آبی مشهد

پارک آبی ایرانیان

پارک آبی ایرانیان یکی از مجموعه‌های آبی با امکانات و تجهیزات متنوع می‌باشد که موج سواری روی تخت در استخر موجی آن معروف و پرطرفدار می‌باشد. از جمله امکانات این پارک می‌توان به سرسره‌های سرعتی، اسکی روی آب، جکوزی، سرسره‌های سرعتی و آهسته، چاله فضایی، حوضچه آب سرد، سالن بدن سازی، رستوران و کافی شاپ، سورتمه وحشت و شاتل فضایی اشاره کرد.
پارک آبی ایرانیان در روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ویژه‌ی بانوان و سایر روز‌ها مخصوص آقایان است و بلیط آن را میتوانید به صورت حضوری و اینترنتی و با تخفیف تهیه نمایید.

آدرس: مشهد، شهرک غرب (قاسم آباد)، بلوار حجاب، نبش حجاب ۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه جاذبه‌های گردشگری ایران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل