این جواهرات دست ساز خیره‌کننده از ترکیب چوب، عقیق و رزین به دست آمده‌اند


این جواهرات دست ساز خیره‌کننده از ترکیب چوب، عقیق و رزین به دست آمده‌اند

جواهرات دست ساز به دلیل حس باارزشی که سازنده درون آنها قرار داده، در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند و حالا یک هنرمند تصمیم گرفته است با ترکیب چوب، عقیق و رزین این آثار خیره‌کننده را تولید کنند. همان‌طور که در تصاویر زیر می‌بینید، Miha Debeljak که پیش از این کارهایش را با چوب تولید... نوشته این جواهرات دست ساز خیره‌کننده از ترکیب چوب، عقیق و...

جواهرات دست ساز به دلیل حس باارزشی که سازنده درون آنها قرار داده، در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند و حالا یک هنرمند تصمیم گرفته است با ترکیب چوب، عقیق و رزین این آثار خیره‌کننده را تولید کنند.

همان‌طور که در تصاویر زیر می‌بینید، Miha Debeljak که پیش از این کارهایش را با چوب تولید و روانه بازار می‌کرد، تصمیم گرفته است رزین و عقیق تولید شده در آزمایشاه آزمایشگاه را نیز به محصولات خود اضافه کند که نتیجه آن این آثار خیره‌کننده‌ای است که دنیاهای مینیاتوری را به خریداران او اعطا می‌کند.

او با الهام گرفتن از نماهای مشهور طبیعت مانند کوهستان‌ها، شفق قطبی، کهکشان‌ها، ساحل و زیبایی‌های اقیانوس، امواج دریا و ستاره‌های درخشان این آثار را تولید کرده است و آنها را در ابعاد گوناگون و در قالب دست‌بند، گوشواره و گردن‌بند روانه‌ی بازار می‌کند. اگر شما هم به این جواهرات علاقه‌مند هستید، در گالری تصاویر زیر می توانید آنها را مشاهده کنید و برای ساخت آثار دستی خود ازشان الهام بگیرید.

گالری تصاویر جواهرات دست ساز با الهام از طبیعت

این جواهرات دست ساز خیره‌کننده از ترکیب چوب، عقیق و رزین به دست آمده‌اند

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 25%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک