اکران مردمی فیلم سینمایی درساژ به همراه بازیگران دهه هفتادی سینمای ایران


فیلم درساژ اولین و تازه‌ترین اثر پویا بادکوبه است و تهیه کنندگی آن نیز بر عهده روح‌الله برادری است. این فیلم توانسته است تا به کنون در بسیاری ازجشنواره‌های بین‌المللی و همچنین...

فیلم درساژ اولین و تازه‌ترین اثر پویا بادکوبه است و تهیه کنندگی آن نیز بر عهده روح‌الله برادری است. این فیلم توانسته است تا به کنون در بسیاری ازجشنواره‌های بین‌المللی و همچنین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور پیدا کند. “درساژ” تنها نماینده رسمی کشور ایران در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین بود.

این فیلم پیش‌تر توانسته بود موفقیت‌های بسیاری به دست آورد. از جمله این دستاوردها حضور در جشنواره‌هایی مانند برلین ۲۰۱۸، گرانادا، سیدنی استرالیا، شانگهای، ملبورن، افق‌های نو لهستان، ساخالین، ونکوور، کپنهاگ، پیونگ یانگ، فیلم‌های عرب و جهان اسلام آلمان و ملاقات با جنوب تورنتو.

این حضورها همراه با جوایز متعددی از جمله جایزه ویژه هیات داوران برلین، جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره شانگهای، بهترین فیلم جشنواره استرالیا و سیمرغ بهترین فیلم اول جشنواره جهانی فجر همراه بوده است.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند به ترتیب زیر است:

نگار مقدم، یسنا میر طهماسب، علی مصفا، هوشنگ توکلی، جلال فاطمی، سیامک ادیب، علیرضا ثانی فر، شایان فصیح‌زاده، رامبد مطلبی شبنم مقدمی، علیرضا آقاخانی، لویی سیفی، باسط رضایی و به‌آفرید غفاریان

در خلاصه داستان این فیلم این طورآمده است که دختر ۱۶ ساله ای در روند زندگی خود در یک دوراهی بزرگ ایستاده است. این داستان روایت زندگی این دخترک را بازگو می‌کند.

گلسا دختری است ۱۶ ساله که همراه با خانواده‌ خود در شهرستانی کوچک در اطراف و نزدیکی تهران زندگی می‌کند. او بیشتر مدت زمان زندگی خود را با گروهی از دوستانش می‌گذراند. یک روز آنها تصمیم می‌گیرند تا اقدامی هیجان‌انگیز را انجام بدهند؛ اقدامی که پیامدهای غیرمنتظره‌ای در پی خواهد داشت و آها این مسائل را می‌دانستند اما این اقدامات از کاری صرفاً سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز، به دردسری پیچیده برای آنها تبدیل می‌شود. اتفاقاتی که پس از این اقدام رخ می‌دهد، دیدگاه گلسا را توانسته است نسبت به زندگی تغییر ‌دهد.

به گزارش روژان (سینما فارس)، در روز چهارشنبه سوم بهمن ماه سال ۹۷ در سانس ساعت ۱۹ پردیس سینمایی هروی سنتر فیلم سینمایی “درساژ” به همراه بازیگران و عوامل خود و همچنین بازیگران دهه هفتادی سینمای ایران مراسمی را جهت تماشای فیلم به همراه مردم ترتیب دادند که قبل از آغاز نمایش فیلم، این بازیگرا با مردم عکس گرفتن و سپس به اتفاق مخاطبان به تماشای فیلم نشستند.

مهمانان و بازیگران دهه هفتادی این فیلم به ترتیب زیر است:

نگار مقدم، یسنا میرطهماسب، ماهور الوند، امیررضا رنجبران، زیبا کرمعلی، امیرحسین فتحی و فرشته حسینی.

در ادامه می‌توانید عکس‌های اکران مردمی فیلم “درساژ” به کارگردانی پویا بادکوبه را در پردیس سینمایی هروی سنتر ببینید.

برای مشاهده عکس‌ها و اخبار بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

اکران مردمی فیلم سینمایی درساژ به همراه بازیگران دهه هفتادی سینمای ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی