تست گوزن آئودی Q8، استوار همچون سرو!


تست گوزن آئودی Q8، استوار همچون سرو!

برخی از خریداران کراس اوورها و شاسی بلندها به دنبال خودرویی هستند که سواری هیجان‌انگیزتری در مقایسه با مدل‌های سطح میانی 7 نفره داشته باشد. این دسته از افراد می‌توانند خودروهایی همچون ب ام و X6، مرسدس بنز GLE کوپه و البته آئودی Q8 را انتخاب کنند. کراس اوور لوکس اینگولشتات ثابت کرده که خودروی... The post تست گوزن آئودی Q8، استوار همچون سرو!...

برخی از خریداران کراس اوورها و شاسی بلندها به دنبال خودرویی هستند که سواری هیجان‌انگیزتری در مقایسه با مدل‌های سطح میانی 7 نفره داشته باشد. این دسته از افراد می‌توانند خودروهایی همچون ب ام و X6، مرسدس بنز GLE کوپه و البته آئودی Q8 را انتخاب کنند.

تست گوزن آئودی Q8، استوار همچون سرو!
کراس اوور لوکس اینگولشتات ثابت کرده که خودروی فوق‌العاده چابکی است چراکه در تست‌های پایداری KM77 خوش درخشیده است. این رسانه‌ی اسپانیایی ادعا می‌کند پرفورمنس این کراس اوور لوکس در تست‌های صورت گرفته “سرمشق” بوده مخصوصاً اینکه شکل خودرو را در نظر می‌گیرید.

تست گوزن آئودی Q8، استوار همچون سرو!
آئودی Q8 در گردش‌ها به حدی سریع بوده که راننده در اولین تست گوزن با سرعت 77 کیلومتر در ساعت سورپرایز شده چراکه انتظار چنین پاسخی را نداشته است. تست بعدی با سرعت 79 کیلومتر در ساعت انجام شده که برای یک شاسی‌بلند سرعت بسیار بالایی در تست گوزن محسوب می‌شود. Q8 در این بخش هم مشکلی نداشته اما کمی کم فرمانی را تجربه کرده که البته سیستم‌های الکترونیکی بر آن فائق آمده‌اند.

تست گوزن آئودی Q8، استوار همچون سرو!
تنها چالش Q8 در سرعت 80 کیلومتر در ساعت رخ می‌دهد و اگرچه خودرو با مخروط‌ها برخورد داشته اما احتمالاً در این سرعت هم می‌توان عملکرد بهتری داشت.

تست گوزن آئودی Q8، استوار همچون سرو!
نهایتاً به تست اسلالوم می‌رسیم که Q8 تکان‌های محدود بدنه را نشان داده است. این عملکرد هم در کلاس شاسی بلندها خیلی به چشم نمی‌خورد.

تست گوزن آئودی Q8، استوار همچون سرو!
خودروی حاضر در تست از نوع 50 TDI کواترو بوده و زیر آن لاستیک‌های 285/45 R21 هانکوک ونتوس S1 اوو 3 قرار داشته است. علیرغم داشتن وزنی بالاتر از 2.2 تن، این شاسی‌بلند می‌تواند در 6.3 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت 245 کیلومتر در ساعتی را ثبت نماید.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قطعه‌ای از بهشت گمشده در این شهر