جدیدترین دروغ‌پردازی خبرنگار فراری / وقتی ادعای آزادی بیان، دامن مدعیانش را می گیرد + تصاویر


جدیدترین دروغ‌پردازی خبرنگار فراری / وقتی ادعای آزادی بیان، دامن مدعیانش را می گیرد + تصاویر

مسیح علی نژاد، خبرنگار ضدانقلاب در جدیدترین دروغ پردازی خود فیلم ارسالی تذکر درباره سگ گردانی در مشاعات یک مجتمع مسکونی را تذکر برای بدحجابی جا زد.

به گزارش گلستان 24 ؛ مسیح علی‌نژاد که پروژه صهیونیستی آمریکایی چهارشنبه های سفید با حجاب ستیزی به دنبال تمکیل پازل ضدفرهنگی آمریکا در ایران است باز هم گاف داد.

چند ماه پیش علینژاد، خبرنگار ضد انقلاب، در گاف عجیب و خنده داری فیلمی را در اینستاگرام خود تحت عنوان «دفاع دختر مظلوم از دستفروش» منتشر کرد که مشخص شد توسط فردی دوربین به دست، از پشت صحنه فیلم «بابا،نان» گرفته شده که بازیگران آن مشغول بازی سکانس درگیری مأموران شهرداری با دست‌فروشان سطح شهر بودند.

حالا چند روزی است که دوباره علینژاد در گاف جدیدی با انتشار تذکر یک مداح اهل بیت آن هم به صورت سانسورشده تلاش کرد که آن را به عنوان اعتراض به بدحجابی یک زن جا بزند.

میثم نادی، مداح اهل بیت که در این فیلم در حال تذکر به خانم همسایه است بیش از اینکه به حجاب او تذکر بدهد به سگ گردانی وی در فضای عمومی و مشاعات آپارتمان محل سکونتشان معترض است و از وی می خواهد که مراعات حال همسایگان دیگر را بکند.

نکته جالب در این کلیپ تقطیع شده این است که با وجود تذکر اخلاقی و در کمال آرامش نادی در این فیلم خانمی که ما فقط صدایش را می شنویم با برخورد غیرمنطقی و طلبکارانه سخن می گوید.

برای روشن شدن اصل این ماجرا که به 3 ماه پیش بازمیگردد، سراغ میثم نادی رفتیم تا حقیقت را برایمان روشن کند.

میثم نادی، در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره اصل ماجرا گفت: خانم همسایه دو قلاده سگ دارد که برخی اوقات در فضای مشاعات مجتمع رها می کرد که باعث آزار و اذیت همسایه ها بود، که یک بار در یک نامه بطور غیرمستقیم درباره نگهداری سگ ها تذکر دادم. اینکه اصلا حبس حیوانات در محیط آپارتمان خلاف حقوق حیوانات است و جدای از این حقوق انسان ها را هم تضییع کرده است.

وی با اشاره به تذکر چندین باره مدیر مجتمع به این زن اظهارکرد: حدود 3 ماه پیش در پارکینگ مجتمع قصد داشتم برای رفتن به محل کار سوار خودروی شخصی ام بشوم این سگ ها به سمت من آمدند و من هم آن ها را از خود دور کردم که با واکنش تند و بی ادبانه این خانم روبرو شدم.

این مداح اهل بیت با اظهار اینکه متوجه نبودم که این خانم درحال فیلمبرداری است گفت: همانطور که در فیلم هست بنده با لحن بسیار خوب سعی کردم تذکر بدهم اما بی ادبی و فحاشی این خانم منجر به تماس من با پلیس شد که در موقع حضور پلیس این خانم محل را ترک کرده بود.

وی با اعلام اینکه در ابتدا به دلیل حق همسایگی از شکایت خود صرفنظر کرده است اظهارکرد: با اطلاع از انتشار تذکرش به این خانم در صفحه مسیح علینژاد قصد دارد تا شکایتش را تا انتها پیگیری کند.

نادی با بیان اینکه مدل کار علینژاد و طرفدارانش انتشار سانسورشده فیلمها و گفت‌وگوها است گفت: علی رغم اینکه اینها شعارشان طرفداری از آزادی است نشان دادند که بالاترین سانسورچی ها خودشان هستند.

جدیدترین دروغ‌پردازی خبرنگار فراری / وقتی ادعای آزادی بیان، دامن مدعیانش را می گیرد + تصاویر

علینژاد برای اینکه پروپاگاندای خودش را داشته باشد با انتشار تقطیع شده این فیلم و با یادداشت طولانی سعی در توجیه رفتار ارسال کننده فیلم داشت اما کامنت‌هایی برخی از کاربران زیر پست علی‌نژاد پرده از چهره فریبکارانه وی برداشت:

جدیدترین دروغ‌پردازی خبرنگار فراری / وقتی ادعای آزادی بیان، دامن مدعیانش را می گیرد + تصاویر

پس از انتشار این ویدئو در فضای مجازی میثم نادی در یادداشتی ماجرا را به طور کامل توضیح داد و در این باره نوشت:

فیلمی از حقیر در پیج یک وطن‌گریز منتشر شد که بازتاب پیدا کرد. در این باره چند نکته خالی از لطف نیست:

۱. تاریخ اتفاق ۲۹مهر بود و ایام منتهی به اربعین. انتشار آن پس از ۳ماه و در ایام فاطمیه، نقطه هدف اسلام‌ستیزان را نشان می‌دهد.

۲. طبق روال تحریفی دشمنان دین، اصل ماجرا تعمدا پنهان مانده. اصل موضوع سگ‌گردانی همسایه در مجتمع مسکونی بود که برای خانواده‌ها ایجاد مزاحمت دارد. به روش‌های مختلف (نامه، از جانب مدیر مجتمع و...) تذکر داده شد اما با بی‌توجهی ایشان همراه بود. جالب است که این روزها حادثه سگ لواسان هم معروف شده است!

۳. آن روز با توهین‌های همسایه، ناگزیر به تماس با پلیس شدم که قبل از رسیدن مامور، ایشان مجتمع را ترک کرد.گزارش مکتوب پلیس موجود است. مامور محترم تاکید بر شکایت داشت اما...

۴. اما در سال‌های نوکری اهل بیت از مادرمان فاطمه الزهرا(س)آموخته‌ام:"الجار، ثم الدار "(اول همسایه بعد خانه). به مدیر مجتمع عرض شد به حرمت همسایگی از ادامه حقوقی مسیر (علیرغم حق قانونی) صرفنظر می‌کنم اما تذکر دهید؛ تذکر دادند و همچنان بی‌توجهند!

حالا پس از انتشار فیلم:

۱.در کامنت‌های پیج خانم علی‌نژاد اثبات شد که ایرانیان علی‌رغم سلایق متنوع، ملتی بافرهنگ و بیدار هستند و فرق زشت و زیبا را به خوبی می‌دانند؛ حتی اگر #قلم_به_دلار بخواهد با تحریف و تقطیع موجب تحریک مردم شود. از هموطنانی که ابراز محبت داشتند، سپاسگزارم.

۲. امام صادق(ع) فرمود: "نحن ابناءالدلیل" (ما فرزندان منطق و دلیل هستیم). با عمل به این توصیه نمی‌گذاریم خواب دشمنان برای ایجاد اختلاف در کشور تعبیر شود.

۳. از اربابم حسین(ع) آموختم: "ان کان دین محمد لم یستقم الا بقتلی، فیاسیوف خذینی" (اگر اسلام با کشتن من پایدار میماند،پس ای شمشیرها مرا دریابید). وقتی مدافعان حرم برای دفاع از حریم اسلام جان می‌دهند، گذشتن از آبرو که هیچ است.

۴.کامنت یک هموطن ذیل پیج این خانمِ وطن‌گریز جالب بود: همین مردی که الان داخل ماشین به این خانم تذکر می‌دهد، اگر پای جنگ در میان باشد، برای دفاع از امثال او پیشگام خواهد بود...

کلام آخر؛ هیچ ادعایی ندارم؛ نوکری روسیاه در بارگاه آقایم حسین(ع) هستم و از"ستارالعیوب" می‌خواهم عیب‌هایم را بپوشاند اما عرض می‌دارم که در راه ادای تکلیف تا پای جان ایستاده‌ایم و هیچ ترسی به دل راه نخواهیم داد. چه در ماجرای اختلاس و ولنگاری اقتصادی، چه در ماجرای بی‌عفتی و ولنگاری فرهنگی. جامعه مداحان در حمایت از رفع مشکلات اقتصادی مردم نیز تمام قد ایستاده و هزینه‌هایش را هم نوش جان می‌کند. دینداران بدانند دشمن می‌خواهد با تغییر جای معروف و منکر و با تهدید انتشار فیلم، جامعه را از نشانه‌های ایمان تهی کند. یادمان باشد همه با هم برادر و خواهریم و باید با دلسوزی نسبت به یکدیگر، بر زبان منطق در انجام واجبات اصرار ورزیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس