طعم شیرین تولید دانشجویی با چاشنی کارآفرینی


طعم شیرین تولید دانشجویی با چاشنی کارآفرینی

مربی واحد کارآفرینی و اشتغال‌زایی دانشگاه بیرجند گفت: در این مرکز، افراد از رشته‌های مختلف ثبت نام می‌کنند و آموزش و مواد اولیه را به صورت کاملاً رایگان در اختیارشان قرار می‌دهیم و دانشجویان پس از انجام کار، مزد کار خود را دریافت می‌کنند.

تکتم ساجد درگفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: واحد کارآفرینی و اشتغال‌زایی دانشگاه بیرجند، آبان ماه ۹۷ تأسیس شده و در حال حاضر ۲۰ دانشجو مشغول به کار و ۲۰ دانشجو نیز در نوبت هستند.

وی افزود: در حال حاضر در این مرکز تنها به بافت گلیم و تابلو فرش پرداخته می‌شود، اما در ترم آینده قرار سایر رشته‌ها نیز به آن اضافه شود.

مربی واحد کارآفرینی و اشتغال زایی دانشگاه بیرجند بیان کرد: در این مرکز افراد از رشته‌های مختلف ثبت نام می‌کنند و آموزش و مواد اولیه را به صورت کاملاً رایگان در اختیارشان قرار داده و پس از انجام کار، مزد خود را دریافت می‌کنند.

ساجد اظهار کرد: در این مرکز ۱۵ ابزار و مواد اولیه موجود است که با افزایش تعداد متقاضیان، تجهیزات نیز بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشتر محصولات تولیدی خراسان جنوبی فرش است، خاطر نشان کرد: ما در این مرکز به تولید گلیم و تابلو فرش می‌پردازیم که این محصولات روانه بازار می‌شود.

مربی واحد کارآفرینی و اشتغال زایی دانشگاه بیرجند بیان کرد: امیدواریم تا شهریورماه سال آینده بتوانیم نمایشگاهی برگزار کنیم.

ساجد یادآورشد: دانشجویان از رشته‌های مختلف وارد کار شده و تجربه‌ای برای آینده شغلی خود به دست می‌آورند.



انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟