رستوران رناتو تنکابن


یکی از کافه رستورانهای با کیفیت خوب در شهر تنکابن، کافه رستوران ایتالیایی رناتو است. این کافه رستوران دو قسمت دارد که عموما برای سفارش کافه به طبقه دوم این رستوران میروند.خدمات رستوران رناتو تنکابن در سطح بسیار خوب است و کارمندان مودب و خوش برخوردی دارد. از نظر قیمتی ، هزینه های دریافتی با […] نوشته رستوران رناتو تنکابن اولین بار در جاهای دیدنی...

یکی از کافه رستورانهای با کیفیت خوب در شهر تنکابن، کافه رستوران ایتالیایی رناتو است. این کافه رستوران دو قسمت دارد که عموما برای سفارش کافه به طبقه دوم این رستوران میروند.خدمات رستوران رناتو تنکابن در سطح بسیار خوب است و کارمندان مودب و خوش برخوردی دارد. از نظر قیمتی ، هزینه های دریافتی با سطح کیفیت غذاها بسیار متناسب است. منوی رستوران رناتو تنکابن بسیار متنوع است و شامل انواع پیتزاها ، برگرها، نوشیدنی های بسیار متنوع و تازه می باشد.
تمامی مواد غذایی رستوران رناتو تنکابن به صورت روزانه از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تهیه می گردد.
رستوران رناتو تنکابن رستورانی تقریبا جدید در شهر تنکابن است که طرفداران بسیاری دارد. این رستوران تزیین به روز و جالبی دارد. سبک آشپزی رستوران رناتو تنکابن ایتالیایی می باشد. و شما می توانید از اینترنت رایگان رستوران استفاده کرده و نظرات و پیشنهادات خود را با دوستانتان در سیری در ایران به اشتراک بگذارید.
یکی دیگر از ویژگی های خوب رستوران رناتو تنکابن داشتن پارکینگ اختصاصی می باشد و شما دیگر نگران جای پارک نخواهید بود.
آدرس: تنکابن(شهسوار) ، بلوار کریم آباد ، نرسیده به میدان کریم آباد

رستوران رناتو تنکابن
رستوران رناتو تنکابن
رستوران رناتو تنکابن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی