اصول و قوانین طراحی دکوراسیون خانه های کوچک ایرانی شیک


خانه های کوچک ایرانی اصول و قوانینی برای طراحی دکوراسیون دارند و باید به دقت انجام شود تا از کوچکترین فضاها در منزل استفاده شود. اصول و قواعد طراحی دکوراسیون خانه های کوچک طراحی و چیدمان منازل کوچک نیاز به رعایت کردن بعضی از قوانین و نکات خاص دارد زیرا اگر دکوراسیون به صورت اصولی اجرا … نوشته اصول و قوانین طراحی دکوراسیون خانه های کوچک ایرانی شیک...

خانه های کوچک ایرانی اصول و قوانینی برای طراحی دکوراسیون دارند و باید به دقت انجام شود تا از کوچکترین فضاها در منزل استفاده شود.

اصول و قواعد طراحی دکوراسیون خانه های کوچک

طراحی و چیدمان منازل کوچک نیاز به رعایت کردن بعضی از قوانین و نکات خاص دارد زیرا اگر دکوراسیون به صورت اصولی اجرا نشود باعث می شود که خانه شما کوچکتر از چیزی که است به نظر برسد ولی با دانستن و رعایت کردن قوانین دکوارسیونی می توانید منزلی ایده آل طراحی کنید.

کمبود فضا در آپارتمان های نقلی و کوچک را می توان با طراحی صحیح و اصولی دکوراسیون از بین برند و منزلی بسیار شیک و زیبا داشت. در این مطلب ما به شما در مورد نحوه دکوارسیون آپارتمان کوچک می گوییم.

اصول و قوانین طراحی دکوراسیون خانه های کوچک ایرانی شیک

دکوراسیون خانه های کوچک و نقلی به روش اصولی

اصل مهم در طراحی دکوراسیون خانه های کوچک و نقلی وجود دارد و این است که نباید دکوارسیون منزل را با وسایل غیر ضروری و ریز شلوغ کنیم، باید تزیینات دیوار را کم کرد و برای وسایل منزل تا می توانید طرفدار سادگی باشد و از طرح های شلوغ و در هم استفاده نکنید. رنگی که برای دکوراسیون منزل استفاده می کنید خیلی تاثیرگذار است و می تواند خانه را دلباز و یا دلگیر کند، سعی کنید با رنگ های روشنی مانند سفید، صورتی، لیمویی و یاسی به منزل کوچک خود روح ببخشید.

اصول و قوانین طراحی دکوراسیون خانه های کوچک ایرانی شیک

دکوارسیون منزل کوچک و مدرن

در طراحی دکوراسیون منزل کوچک ایرانی باید فضاهای پرت را هم در نظر داشته باشید، از فضاهای پرت، کنج ها و فرورفتگی ها باید به بهترین شکل استفاده کنید و از آنها استفاده بهینه کنید. استفاده از آینه در دکوراسیون خانه کوچک ایرانی بهترین کاری است که می شود انجام داد، آینه های قدی که هزینه زیادی هم ندارند باعث بزرگتر دیده شدن منزل می شوند.

اصول و قوانین طراحی دکوراسیون خانه های کوچک ایرانی شیک

طراحی دکوراسیون آپارتمان کوچک ایرانی

مبل سلطنتی و بزرگ برای خانه کوچک مناسب نیست و بهترین مدل مبلمان برای اینگونه خاه ها مبلمان ال شکل است که خیلی جمع و جور هستند. برای پرده و روکش مبلمان از پارچه هایی با طرح های شلوغ استفاده نکنید همچنین برای کاغذ دیواری طرح های ساده را برگزینید.

اصول و قوانین طراحی دکوراسیون خانه های کوچک ایرانی شیک

بیشتر : راهنمایی طراحی آشپزخانه کوچک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!