نقاشی روی کاشی هنری زیبا و جذاب است که با یادگیری آن به راحتی و با صرف هزینه بسیار کم می توانید کاشی های ساده منزل را تغییر داده و به این صورت دیوارهای ساده را رنگ و لعاب تازه ایی ببخشید. ویترای روی کاشی و سرامیک می تواند یکی از ایده های جالب و جذاب برای تغییر دکوراسیون و تزیین منزل برای ایام عید نوروز باشد. پس شما نیز اگر چنین تصمیمی دارید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید و با نحوه نقاشی و رنگ آمیزی کاشی با رنگ ویترای آشنا شوید.

نقاشی و رنگ آمیزی حس زیبا و دلچسبی به انسان می بخشد. امروزه نقاشی روی وسایل مختلف رواج زیادی یافته است و حتی کسانی که توانایی خاصی در نقاشی کشیدن ندارند سعی می کنند اقدام به کشیدن نقاشی روی چرم و پارچه های مختلف، نقاشی روی گلدان سفالی و ظروف سفالی ساده، نقاشی روی چوب، شیشه، نقاشی روی کاشی و سرامیک و…. نمایند و به این صورت تنوع خاصی در دیزاین و دکوراسیون داخلی ایجاد می کنند.

آموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشی

نقاشی روی کاشی با رنگ ویترای :

قبل از شروع، کاشی یا سرامیک را به خوبی تمیز نمایید تا هیچگونه آلودگی یا چربی روی سطح کاشی باقی نمایند. سپس طرحی را که انتخاب نموده اید در اندازه دلخواه پرینت گرفته و با استفاده از کاربن روی کاشی منتقل نمایید. حال کاربن را برداشته و با استفاده از خمیر ویترای مشکی دور تا دور طرح را بکشید و سپس اقدام به رنگ آمیزی نمایید. برای رنگ آمیزی روی کاشی و سرامیک بهتر است از رنگ ویترای که دارای حلال تینر می باشد استفاده نمایید و رنگ را با استفاده از قلم موی مناسب روی سطح کاشی بزنید و اجازه دهید تا کاملا خشک شود. توجه داشته باشید که چون حلال این نوع رنگ تینر می باشد می توانید از آن برای حمام، سرویس بهداشتی و … استفاده نمایید و نگران پاک شدن نیز نباشید.

آموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشی

حال که با نحوه نقاشی کشیدن روی کاشی و سرامیک آشنا شدید می توانید با ایده گرفتن از مدل نقاشی های زیر، اقدام به نقاشی و رنگ آمیزی انواع سرامیک و کاشی نمایید و از آنها برای تزیینات منزل استفاده کنید.

آموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشیآموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشیآموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشیآموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشیآموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشیآموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشیآموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشیآموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشیآموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشی

توجه داشته باشید که می توانید از کاشی هایی با ابعاد کوچکتر استفاده نموده و بعد از نقاشی کشیدن روی آنها، تکه ایی آهن ربا در قسمت پشت کاشی چسبانده و از آن برای درب یخچال و کابینت و تزیین کردن بخش های مختلف منزل استفاده نمایید.

آموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشیآموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشیآموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشیآموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشیآموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشیآموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشیآموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشیآموزش نقاشی روی کاشی و سرامیک و مدل های ویترای روی کاشی

ضمن اینکه امیدواریم از تماشای آموزش نقاشی روی کاشی لذت برده باشید، پیشنهاد می کنیم به بخش نقاشی مجله هنر در خانه نیز مراجعه نموده و از دیگر آموزش و مدل نقاشی های جدید و جالب نهایت استفاده را ببرید.