ژاپن جدی ترین محک تیم ملی است؛/ بزیک: از نظر فنی هیچ ایرادی به کی‌روش وارد نیست


ژاپن جدی ترین محک تیم ملی است؛/ بزیک: از نظر فنی هیچ ایرادی به کی‌روش وارد نیست

ادموند بزیک مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است که تیم ملی ژاپن جدی ترین محک تیم ملی خواهد بود.

ادموند بزیک بازیکن سابق پرسپولیس در گفتگو با "ورزش سه" در مورد نتایج تیم ملی و صعود به جمع 4 تیم پایانی مسابقات می گوید: من فکر می کنم نتایجی که تیم ملی گرفته گویای همه چیز است. همه خوشحالیم که این نتایج کسب شده؛ امسال سالی است که فکر می کنم می توانیم قهرمان شویم چون تیم هایی که مدعی بودند، قلع و قمع شدند و فقط ژاپن مانده.


ادموند بزیک در پاسخ به این سوال که برخی منتقدان کی روش معتقدند با حذف کره جنوبی و استرالیا، جام ملت ها در سطح پایین تری برگزار می شود، بیان کرد: ببینید من هم موفق آقای کی روش نیستم البته نه از بعد فنی. نمی خواهم ارزش های تیم های ملی را کم کنم ولی به نظرتان تا حالا با تیم خوبی بازی کردیم؟ منظورمم این است که تا حالا با قرعه آسانی روبرو شده ایم و تیم ملی از این جهت شانس هم داشته است.البته اصلا نمی خواهم ارزش های تیم ملی را کم کنم ولی ما هنوز محک جدی نخوردیم.


وی در مورد ژاپن و مصاف ایران با این تیم افزود: ژاپن همیشه ژاپن است ولی خب به نسبت جام جهانی ضعیف تر شده اند. ولی آنها کاملا حرفه ای و کاملا خوب هستند و تیمی است که صاحب ارزش های زیادی است. نسبت به جام جهانی ضعیف تر هستند ولی اگر تیم ملی قهرمان شود، بسیار بار ارزش خواهد بود. فکر می کنم در حال حاضر ایران قوی تر از ژاپن است ولی آنها به هر حال حرفه ای هستند و سرمایه گذاری های درست را انجام می دهند. بازی سختی داریم ولی زور ایران بیشتر است.

بزیک در مورد تیم هایی که او معتقد است در مسابقات نمایش خوبی داشته اند، عنوان کرد: من سه تا تیم را خیلی خوب دیدم؛ یکی قطر و یکی ازبکستان و همینطور ایران. در کل ازبکستان تیم قابل احترام و خوبی بود. قطر نسبت به تیمی که در مقدماتی جام جهانی داشت، بهتر شده.


مهاجم سابق سپاهان و پرسپولیس حرف هایش را اینگونه ادامه می دهد: قبل از اینکه مسابقات شروع بشود، گفتم ایران قهرمان می شود. شما یک فلش بک به جام های قهرمانی قبلی آسیا بزنید. تیم های استرالیا و کره جنوبی بازیکنان خود را برای مقدماتی جام جهانی آماده می کنند. فکر می کنم تیم های بزرگ برای جام جهانی سرمایه گذاری می کنند. باز کره همه بازیکنان را آورد ولی ژاپن نه و 11 تغییر داشته. استرالیا خب استرالیا است و همه روی آنها حساب می کردند ولی نتایج ضعیفی گرفت و به نظرم باید در 16 تا حذف می شدند.


در نهایت سوال ما از بازیکن سابق پرسپولیس در مورد این بود که چطور می توان دودستگی ایجاد شده میان هواداران تیم ملی را برطرف کرد که او پاسخ داد: ما همه طرفدار تیم ملی ایران هستیم؛ این دو دستگی هم به خاطر رفتارهای کی روش بوده است. به هر حال این دو دستگی ایجاد شده ولی امیدوارم با قهرمانی همه دور هم جمع شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403