شاسی بلند مازراتی لوانته Vulcano معرفی شد


شاسی بلند مازراتی لوانته Vulcano معرفی شد

مازراتی از نسخه ویژه از شاسی‌بلند لوانته به نام ولکینو برای بازار آسیا و اروپا رونمایی کرد که قیمت مدل استاندارد آن حدود 112 هزار دلار است.

خودروساز ایتالیایی مازراتی قصد دارد با ارائه‌ی نسخه‌ی ویژه ولکینو (Vulcano) از شاسی‌بلند لوانته، هنوز هم آن را در بازارهای آسیا و اروپا جذاب نگه دارد. نسخه‌ی جدید مازراتی لوانته با تیراژ ۱۵۰ دستگاه، به‌عنوان یکی از مدل‌های نادر برند ایتالیایی عرضه می‌شود.

ویژگی متمایز مازراتی لوانته ولکینو، رنگ بدنه‌ی مات Grigio Lava و پکیج طراحی به نام Nerissimo است که با چند تزئین خارجی مشکی‌رنگ مانند مجموعه‌ی چراغ‌های تیره در بخش عقبی خودرو، لوگو‌ و جلوپنجره‌ی مشبک از جنس کروم سیاه، نوار دور پنجره‌ی مشکی براق، دستگیره‌های در همرنگ بدنه به این خودروی شاسی‌بلند اضافه می‌شود.

شاسی بلند مازراتی لوانته Vulcano معرفی شد

شاسی‌بلند لوکس ایتالیایی همچنین از رینگ‌های ۲۱ اینچی پنج‌پره با طرح رنگ مات همراه‌با کالیپر‌های ترمز قرمز رنگ برمبو نیز بهره می‌برد. پنجره‌ی دودی در قسمت عقب نیز به‌روزرسانی‌های فضای بیرونی مازراتی لوانته ولکینو را تکمیل می‌کند.

در داخل کابین نسخه‌ی جدید لوانته ولکینو امکاناتی از جمله صندلی‌های مجهز به سیستم گرمایشی و تهویه، همراه‌با ترکیب چرم مشکی و دوخت قرمز یا برعکس به چشم می‌خورد. لوگوی نیزه‌ی سه‌شاخه مازراتی روی پشت‌سری‌ صندلی‌ها وجود دارد، درحالی‌که قطعات فیبر کربنی در سراسر کابین از جمله اهرم تعویض‌دنده، غربیلک فرمان و کنسول مرکزی خودنمایی می‌کنند. لوگوی کرومی «Vulcano» نیز در داخل کابین نشان می‌دهد که این مدل، محصول سفارشی است.

شاسی بلند مازراتی لوانته Vulcano معرفی شد

تجهیزات استاندارد این مدل سفارشی شامل چراغ‌های جلوی LED، حسگرهای پارک جلو و عقب همراه‌با سیستم بسته‌شدن آرام در می‌شود. همچنین موارد دیگری مانند سیستم صوتی Bowers Wilkins، تنظیم برقی و حافظه‌دار صندلی‌ها و غربیلک فرمان اسپرت با تنظیم برقی در این شاسی‌بلند لوکس به چشم می‌خورد.

شاسی بلند مازراتی لوانته Vulcano معرفی شد

شاسی‌بلند مازراتی لوانته ولکینو با دو نوع پیشرانه عرضه خواهد شد؛ پیشرانه ۳ لیتری خورجینی ۶ سیلندر مجهز به توربوشارژر دوگانه قادر است ۳۴۵ اسب‌بخار قدرت و ۴۹۹ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند، درحالی‌که دومین نوع ۴۲۴ اسب‌بخار قدرت و ۵۷۹ نیوتن‌متر گشتاور فراهم خواهد کرد. در نتیجه مشتریان نمی‌توانند به پیشرانه‌ی ۳.۸ لیتری خورجینی هشت سیلندر توین توربو در مدل‌های لوانته تروفئو (با ۵۹۰ اسب‌بخار) یا مدل GTS (با ۵۴۲ اسب‌بخار) دسترسی داشته باشند.

مازراتی لوانته در بخش شاسی‌بلند لوکس با مشکل‌ جدی دست‌وپنجه نرم می‌کند. درحالی‌که سایر خودروسازان نمی‌تواند در بازار رقابتی با تقاضای محدود سازگار باشند، مازراتی با توقف تولید یا کاهش ساعات کاری قصد دارد خود را با تقاضای محدود برای این مدل سازگار کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر