مرسدس بنز کلاس A قیمت گذاری شد


مرسدس بنز کلاس A قیمت گذاری شد

مدل پایه سدان مرسدس بنز کلاس A به‌زودی در بازار آمریکا با قیمت 32 هزار و 500 دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

اولین مدل سدان مرسدس بنز کلاس A برای خریداران آمریکایی در دسترس قرار گرفت. پیش از این مرسدس بنز اعلام کرده بود که مدل تازه و جدید اوایل سال ۲۰۱۹ وارد نمایندگی‌های فروش در ایالات متحده خواهد شد که به نظر می‌رسد بسیار نزدیک باشد. البته هنوز تاریخ دقیق برای آغاز فروش آن اعلام نشده است، اما قیمت این مدل به‌تازگی توسط خودروساز آلمانی اعلام شد.

مرسدس بنز کلاس A قیمت گذاری شد

قیمت مرسدس بنز A220 مجهز به سیستم محرک جلو ۳۲ هزار و ۵۰۰ دلار است و مدل‌های 4MATIC با سیستم چهارچرخ محرک نیز با قیمت ۳۴ هزار و ۵۰۰ دلار به فروش می‌رسند. البته قیمت این مدل‌ها شامل ۹۹۵ دلار اضافی برای هزینه‌های نمایندگی در مقصد نیست، اما حتی باتوجه‌به این موارد هم، سدان کلاس A یکی از محصولات مقرون‌به‌صرفه در دنیای خودروهای لوکس مرسدس بنز به شمار می‌رود.

مرسدس بنز کلاس A قیمت گذاری شد

قیمت مدل پایه در ازای دریافت چه امکاناتی خواهد بود؟ نسخه‌ی استاندارد مرسدس بنز A220 دارای چراغ‌های LED در جلو و عقب، رینگ‌های ۱۷ اینچی و سقف پانورامیک برای روشنایی داخل کابین است. در فضای داخل نیز کابین کاملاً دیجیتال با داشبورد دیجیتال ۷ اینچی و صفحه‌نمایش لمسی ۷ اینچی وجود دارد. سیستم کنترل هوای دوناحیه‌ای در میان امکانات استاندارد قرار دارد؛ همان‌طور که اهرم تعویض دنده دستی (paddle shifter) روی غربیلک فرمان و امکان سازگاری کامل گوشی هوشمند با Android Auto و Apple Carplay نیز به همین منوال عرضه می‌شوند. از جمله سیستم‌های ایمنی نیز می‌توان به دستیار ترمز فعال و ترمز انطباقی اشاره کرد. درنهایت سیستم پیشرفته‌ی MBUX مرسدس بنز مجهز به کنترل صوتی نیز در دسترس مشتریان خواهد بود.

مرسدس بنز کلاس A قیمت گذاری شد

توان تولیدی ۱۸۸ اسب بخاری پیشرانه‌ی ۲.۰ لیتری چهار سیلندر و مجهز به توربوشارژر از طریق جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته‌ی دوکلاچه به سمت محور جلو یا هرچهار چرخ، هدایت می‌شود. با وجود مناسب نبودن برای فعالیت‌های اسپرت، توان تولیدی این خودرو برای رفت‌و‌آمد روزانه کاملاً‌ مناسب است. البته در صورتی که از مدل‌های دارای پیشرانه AMG استفاده شود، می‌تواند تجربه‌ی رانندگی بسیار هیجان‌انگیزی داشته باشد.

مرسدس بنز کلاس A قیمت گذاری شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022