مادیات برای‌ اهل توحید تنها یک بازیچه کودکانه است


مادیات برای‌ اهل توحید تنها یک بازیچه کودکانه است

گروه سیاست و اقتصاد- امام‌جمعه موقت قزوین گفت: برخی تصور می‌کنند چون آن‌ها غرق در مادیات هستند پروردگار علاقه بیشتری به آن‌ها دارد درحالی‌که این مادیات تنها یک بازیچه کودکانه هستند و خداوند اهل توحید را بالاتر از آن می‌داند که آن‌ها را سرگرم مسائل مادی کند.

مادیات برای‌ اهل توحید تنها یک بازیچه کودکانه است

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی قابل امام‌جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که ظهر امروز در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بابیان اینکه اعمال ما نمایشگر شخصیت درونی ما است، گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید افرادی که اعمال حج انجام می‌دهند باید برای خدا خالص‌شده و از ریا دوری کنند درحالی‌که اگر کسی برای خدا شریک قائل شود همچون کسی است که بین زمین و آسمان معلق بوده و به‌جایی تکیه ندارد.
امام‌جمعه موقت قزوین بیان کرد: همه ما باید جشن ورود به بهمن‌ماه را بزرگ بشماریم چراکه انقلاب به چهل‌سالگی خود رسیده است.
وی با اشاره به اینکه در بهمن سال ۵۸ طی انتخابات بنی‌صدر را انتخاب کردیم، افزود: متأسفانه در برخی موارد در انتخاب‌های خود دقت لازم را نداریم درحالی‌که باید پشت دست خود را برای انتخاب بنی‌صدر و امثالهم داغ می‌کردیم چراکه او با پیوستن به گروهک منافقین، به امریکا بیش از ایران خدمت کرد.
امام‌جمعه موقت قزوین بابیان اینکه انقلاب اسلامی به ما هویت داده است، خاطرنشان کرد: ایران ازنظر رشد علمی رتبه یازدهم دنیا را دارد درحالی‌که درگذشته و در رژیم پهلوی دنیا ایرانیان را افراد متمدنی نمی‌شناختند.
امام‌جمعه موقت قزوین ضمن اشاره به این موضوع که آمریکا در ۴۰ سال گذشته ما را تحریم کرده و این تحریم‌های اخیر به خاطر بی‌کفایتی برخی است، بیان کرد: ملت ایران باوجود تحریم، به صنعت‌های موشک، نانو، زیردریایی و انرژی هسته‌ای دست‌یافته است.
قابل با اشاره به گروهی از مردم که غرق در مادیات و زندگی دنیایی هستند، اظهار کرد: برخی تصور می‌کنند چون آن‌ها غرق در مادیات هستند پروردگار علاقه بیشتری به آن‌ها دارد درحالی‌که این مادیات تنها یک بازیچه کودکانه هستند.
وی بیان کرد: خداوند اهل توحید را بالاتر از آن می‌داند که آن‌ها را سرگرم مسائل مادی کند و در نظر دارد تا بندگان ویژه‌اش با او صحبت کنند.
امام‌جمعه موقت قزوین با اشاره به نامه‌ای که ۸ تن از وزرا به مقام معظم رهبری نوشتند و در آن عنوان کردند اگر با مفاد نامه موافقت نکنید ما استعفا می‌دهیم، گفت: شما اگر استعفا بدهید مردم خوشحال‌تر شده چراکه رفتن شما به هیچ جای عالم برنمی‌خورد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن