پلوسی خطاب به جمهوری‌خواهان: حزبتان را پس بگیرید


پلوسی خطاب به جمهوری‌خواهان: حزبتان را پس بگیرید

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در کنفرانس شهردار‌ها به جمهوری‌خواهان حاضر گفت، حزبتان را پس بگیرید.

خبرگزاری ایسنا: پایگاه خبری هیل گزارش داد، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا چهارشنبه شب در گردهمایی سالانه شهرداران آمریکا گفت: به جمهوری‌خواهانی که در اینجا حضور دارند می‌گویم حزبتان "حزب بزرگ قدیمی" را پس بگیرید. آمریکا به یک حزب جمهوری‌خواه قدرتمند نیاز دارد نه یک مهر لاستیکی.

اظهارات پلوسی در سی و سومین روز از تعطیلی دولت آمریکا مطرح شد که به بلندترین تعطیلی در طول تاریخ آمریکا تبدیل شده است. مذاکره‌کنندگان کاخ سفید و رهبران دموکرات بر سر بودجه مورد نظر ترامپ برای ساخت دیوار مرزی اختلاف نظر دارند و دموکرات‌ها حاضر نیستند هیچ بودجه‌ای به آن اختصاص دهند تا شاهد بازگشایی دولت باشند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد: دموکرات‌های کنگره از امنیت مرزی هوشمندانه و اثرگذار حمایت می‌کنند، اما ما از اقدام رئیس‌جمهوری که ایمنی، سلامت و حقوق مردم آمریکا را گروگان یک وعده انتخاباتی نگه داشته است، حمایت نمی‌کنیم. نگرانی جدی و موجهی وجود دارد؛ اینکه رئیس‌جمهوری آمریکا هر زمان که نتواند به لحاظ حقوقی کارش را جلو ببرد، به تعطیلی دولت مایل شود. برای همین است که ما باید در این روند تعطیلی دولت متحد عمل کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس