سگ رباتیک سونی با نام Aibo وارد بازار می‌شود +تصاویر


سگ رباتیک سونی با نام Aibo وارد بازار می‌شود +تصاویر

سونی با تغییر رنگ سگ رباتیک خود، Aibo، آن را با همان قیمت قبلی در فروشگاه آنلاین خود پیش فروش می‌کند.

سگ رباتیک سونی با نام Aibo وارد بازار می‌شود +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سونی در جدیدترین طراحی ربات Aibo، آن را طوری ساخته که مقاومت کردن برای کسانی که سگ‌های قهوه‌ای را دوست دارند، سخت‌تر شده است.

این غول تکنولوژی یک نسخه سه رنگ از سگ رباتیک خود عرضه کرده است. رنگ این سگ رباتیک حاوی دو طیف مختلف از قهوه‌ای است. کسانی که در ژاپن زندگی می‌کنند، می‌توانند این سگ رباتیک را پیش خرید کنند.

از آن جایی که این ربات تنها یک نسخه دوباره رنگ‌آمیزی شده و از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کاملا مشابه نسخه پیشین خود است، به همان قیمت پیشین به فروش می‌رسد. قیمت این سگ رباتیک ۱۹۸۰۰۰ ین (۱۸۰۰ دلار) است. البته این قیمت بدون احتساب مالیات و هزینه اشتراک در نظر گرفته شده و مطمئناً قیمت نهایی بیشتر خواهد بود. سونی حالا که با شرکت امنیتی Secom همکاری می‌کند، قول داده یک ویژگی جدید امنیتی را معرفی کند.

سگ رباتیک سونی با نام Aibo وارد بازار می‌شود +تصاویر

به گفته Engadget Japanese، این شرکت در ماه ژوئن یک ویژگی امنیتی جدید را پشتیبانی خواهد کرد که به ربات قابلیت تشخیص چهره و ایجاد نقشه‌های داخلی را می‌دهد. هزینه فعالسازی این قابلیت امنیتی ۱۴۸۰ ین در ماه خواهد بود. این قابلیت جدید، Aibo را قادر می‌سازد که در تمام خانه گشت بزند و از امنیت و سلامت افراد خانواده اطمینان حاصل کند.

علاوه بر خدماتی که این شرکت در آینده به صاحبان Aibo ارائه خواهد داد، سونی گفته که در تابستان، API این ربات را باز می‌کند. این مسئله بدان معناست که صاحبان و توسعه دهندگان شخص ثالث می‌توانند ترفند‌های جدیدی را به آن آموزش دهند.

سگ رباتیک سونی با نام Aibo وارد بازار می‌شود +تصاویر

ظاهراً Aibo، این سگ رباتیک قهوه‌ای، از طریق فروشگاه آنلاین ژاپنی سونی و چند فروشگاه دیگر در سراسر این کشور به فروش می‌رسد. عرضه این محصول از ۱ فوریه آغاز خواهد شد. متاسفانه، این شرکت تا به حال اعلام نکرده که آیا Aibo در سایر نقاط جهان در دسترس خواهد بود. اگر این ربات در آمریکا به فروش برسد، به احتمال زیاد ۱۰۰۰ دلار بیشتر از آن چه در ژاپن به فروش می‌رسد، قیمت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر

انتهای پیام/

سگ رباتیک سونی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!