معرفی برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی +اسامی داوران


برنامه عصر جدیدبا اجرای احسان علیخانی عنوان یک برنامه و مسابقه استعدادیابی می باشد که از 26 بهمن ماه ۹۷ روی آنتن شبکه ۳ سیما خواهد رفت. لازم به ذکر است نمونه های خارجی این برنامه در سراسر دنیا وجود دارد و این برنامه هم نیز شباهت هایی به نمونه های...

معرفی برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی +اسامی داوران

برنامه عصر جدیدبا اجرای احسان علیخانی عنوان یک برنامه و مسابقه استعدادیابی می باشد که از 26 بهمن ماه ۹۷ روی آنتن شبکه ۳ سیما خواهد رفت.

لازم به ذکر است نمونه های خارجی این برنامه در سراسر دنیا وجود دارد و این برنامه هم نیز شباهت هایی به نمونه های خارجی نیز دارد.

در این برنامه از افرادی که دارای استعداد هنری , سرگرمی و ورزشی هستند دعوت شده است که جهت نمایش استعدادشان در برنامه حضور یابند و فرصتی به افراد داده شده است که استعدادهایی که تا بحال پنها مانده است توسط این برنامه و احسان علیخانی کشف گردد.

داوران برنامه عصر جدید چه کسانی هستند ؟

این برنامه دارای 4 داور است که با رای آنهای برگزیدگان مسابقه انتخاب خواهند شد.

معرفی برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی +اسامی داوران

رویا نونهالی و امین حیایی بازیگران شناخته‌شده سینما / آریا عظیمی‌نژاد، آهنگساز موسیقی متن آثاری همچون “میم مثل مادر” و سریال “پایتخت” و سیدبشیر حسینی، مدرس و پژوهشگر ارتباطات و سواد رسانه‌ای 4 داور این برنامه می باشند که در بزرگترین مسابقه استعدادیابی کشور حضور دارند.

دکور «عصر جدید» که قرار است با حضور مردم ضبط شود، زیر نظر سیامک احصایی، طراح دکور قدیمی سینما و تئاتر در حال ساخت است. آریا عظیمی‌نژاد، از آهنگسازان پرکار سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی هم مشغول ساختن موسیقی‌های این رقابت بزرگ است.

عصر جدید روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته پخش میگردد.

صحبتهای رویا نونهالی در خصوص مسابقه و برنامه عصر جدید در ویدیوی زیر :

نحوه حضور و ثبت نام در برنامه عصر جدید را اینجا بخوانید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز