دروغ مسیح علینژاد پاچه خار انگلیس رو شد + فیلم


دروغ مسیح علینژاد در مورد روستای مولی در دهلران ایلام رو شد شاید پس از سال هایی که مردم ایران پاچه خاران انگلیس و آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل را در شبکه های مختلف ماهواره ای دیده اند نام مسیح علینژاد پاچه خار انگلیس را بسیار شنیده باشند . مسیح علینژاد که با تلاش... نوشته دروغ مسیح علینژاد پاچه خار انگلیس رو شد + فیلم اولین بار در اولی ها....

دروغ مسیح علینژاد در مورد روستای مولی در دهلران ایلام رو شد

دروغ مسیح علینژاد پاچه خار انگلیس رو شد + فیلمدروغ مسیح علینژاد پاچه خار انگلیس رو شد + فیلم

مسیح علینژاد

شاید پس از سال هایی که مردم ایران پاچه خاران انگلیس و آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل را در شبکه های مختلف ماهواره ای دیده اند نام مسیح علینژاد پاچه خار انگلیس را بسیار شنیده باشند .

مسیح علینژاد که با تلاش برای دشمنی با ایران استخوان بیشتری از انگلیسی ها و دولت انگلیس برایش انداخته میشود با اینکه بارها و بارها دروغ هایش ثابت شده و بارها و بارها ضایع شده است اما هنوز برای دولت انگلیس تلاش میکند تا استخوان هایش را از دهانش نگیرند .

مسیح علینژاد که با طرح هایی مانند آزادی یواشکی و چهارشنبه های سفید و … به قول خودش سعی در تغییر فرهنگ مردم ایران داشت و در تمام پروژه هایش با حمایت عده ای محدود و بسیار کم رو به رو شد و ضایع شد این روزها به تلاش برای تخریب ایران برخاسته و برای این کار انواع دروغ را میبافد و جالب است که در بیشتر دروغ هایش به سرعت ضایع میشود .

دروغ مسیح علینژاد در مورد روستای مولی از توابع دهلران ایلام نیز نمونه ای از دروغ بافی های این چاپلوس انگلیس است که به راحتی و با یک تحقیق کوچک دروغش رو شد و روی خود و انگلیس را سیاه کرد .

دروغ مسیح علینژاد پاچه خار انگلیس رو شد + فیلمدروغ مسیح علینژاد پاچه خار انگلیس رو شد + فیلم

روستا مولی

مسیح علینژاد که سعی در تخریب ایران دارد با فیلمی مدعی شده بود که روستای مولی از توابع دهلران هیچ امکاناتی ندارد با تحقیقات مشخص شد که اصلا چنین روستایی وجود خارجی ندارد .

از نکات جالب توجه این ادعای مسیح علینژاد بلد نبودن نام استان ایلام است که پاچه خوار انگلیس نام این استان را ” ایلان ” ذکر میکند که از بیسوادی وی در شناخت کشور ایران حکایت دارد .

شاید انگلیسی ها باید به دنبال نوکرهای جدیدی باشند و این نوکرشان دیگه حنایش پیش مردم ایران رنگی ندارد و هر چه میگوید دروغ است .

دانلود کلیپ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت