دانلود انیمیشن برزک دوران طلایی 1 تخم مرغ پادشاه Berserk The Golden Age Arc I 2012 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن برزک دوران طلایی 1 تخم مرغ پادشاه Berserk The Golden Age Arc I 2012,دانلود انیمیشن برزک دوران طلایی 1 تخم مرغ پادشاه با دوبله فارسی, دانلود انیمیشن برزک دوران طلایی 1 تخم مرغ پادشاه, دانلود انیمیشن Berserk The Golden Age Arc I 2012 دوبله فارسی, دانلود انیمیشن 2018 دانلود انیمیشن دانلود انیمیشن دوبله فارسی

کیفیت Full HD 1080p – HD 720pسانسور شده

دانلود انیمیشن برزک دوران طلایی 1 تخم مرغ پادشاه Berserk The Golden Age Arc I 2012 دوبله فارسی

این انیمیشن سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: انیمیشن برزک دوران طلایی 1 تخم مرغ پادشاه Berserk The Golden Age Arc I 2012

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 7.7/10

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | انیمه

مخاطب: همه گروه های سنی

نوع : سینمایی

محصول: ژاپن

کارگردان: نااوهیتو تاکاهاشی

سال تولید: 2012 میلادی

زبان: دوبله فارسی

مدت زمان: 75 دقیقه

درباره انیمیشن:

برزرک یک مجموعه مانگا ژاپنی است که توسط کنتارو میورا نوشته و طراحی شده‌است. داستان برزرک در قرون وسطی و در یک دنیای خیالی حول محور گاتس یک مزدور یتیم و گریفیث رهبر گروهی از مزدوران که به «بند شاهین» معروف بودند، رخ می‌دهد. کنتارو میورا برای اولین بار نسخه اولیه برزرک را در سال ۱۹۸۸ در ۴۸ صفحه به نمایش گذاشت و برنده جایزه مدرسه کومی مانگا گشت که در آنجا ثبت نام کرده بود. اولین جلد از مانگا در ۲۶ نوامبر سال ۱۹۹۰ توسط هاکوسنشا در جتز کامیک منتشر می‌شد. در سال ۱۹۹۲ پس از انتشار سه جلد اول، انتشار برزرک در مجله یانگ انیمال تاکنون ادامه پیدا کرده‌است.

داستان انیمیشن:

انیمیشن برزرک ، در واقع فلش بکی به زندگی گاتس و چگونگی تبدیل شدن او به شمشیرزن سیاهپوش را روایت می کند. او نوجوانی خود را به عنوان مزدور آغاز کرده است تا این که برای عضویت در دار و دسته قرقی ثبت نام می کند…


راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .