خرید خدمت از بیمارستان رحیمیان الوند


خرید خدمت از بیمارستان رحیمیان الوند

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: برای دادن خدمات درمانی به مردم الوند علاوه بر فعال کردن درمانگاه‌ها، خرید خدمت از بیمارستان خیریه رحیمیان از سر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، علی فرخزاد گفت: در حال حاضر یک بیمارستان دولتی ۱۲۰ تختخوابی در شهر الوند در حال احداث است که برای بهره برداری از آن ۳سال زمان نیاز است به همین منظور تا راه اندازی این بیمارستان برای مردم درمانگاه‌هایی که می‌توانند خدمات اورژانسی داشته باشند، فعالتر خواهد شد.
وی اضافه کرد: همچنین مقرر شده است تا زمانی که این بیمارستان راه اندازی شود با اختصاص اعتبارات دولتی و خرید خدمات ,از طریق بیمارستان خیریه رحیمیان خدمات دریافت شود.
فرخزاد با اشاره به خیریه بودن بیمارستان رحیمیان تاکید کرد: این بیمارستان از ابتدا به نیت خیریه راه اندازی شده است به همین منظور تعرفه‌ای بین دولتی و خصوصی دریافت می‌کند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر صاحبان این بیمارستان درخواست تعرفه خصوصی داده اند، اما با توجه به اینکه مجوز و اساسنامه این بیمارستان خیریه است این امکان وجود ندارد که تعرفه تغییر کند.
معاون عمرانی استاندار قزوین همچنین از راه اندازی بخش‌های داخلی، اطفال و قلب بیمارستان شهدای آبیک تا پایان امسال خبر داد.
فرخزاد گفت: بیمارستان شهدای آبیک نیازمند ۵میلیارد تومان تجهیزات است که پیش بینی می‌شود طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال بخش‌های داخلی، اطفال و قلب بیمارستان راه اندازی و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»