خراسان رضوی پیشتاز در عرصه ایجاد فرصت شغلی است


خراسان رضوی پیشتاز در عرصه ایجاد فرصت شغلی است

از ابتدای امسال تا کنون در خراسان رضوی 7 درصد بیشتر از پیش بینی ها فرصت شغلی ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز با بیان این مطلب گفت: ما در برنامه های خود پیش بینی ایجاد 110 هزار فرصت شغلی را در استان داشتیم.خراسان رضوی پیشتاز در عرصه ایجاد فرصت شغلی است

محمد سنجری در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان جغتای افزود: این در حالیست که تا کنون بیش از 116 هزار در استان خراسان رضوی، فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی گفت: ادارات صنعت، معدن و تجارت و بنیاد شهید و امور ایثارگران بیشترین درصد ایجاد فرصت شغلی در استان را به خود اختصاص داده اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی افزود: همچنین در همین مدت با صدور 6 هزار مجوز برای 4 هزار و 7 نفر در مشاغل خانگی در استان شغل ایجاد کرده ایم.

سنجری با اشاره به اینکه پیش بینی ها برای ایجاد فرصت شغلی در شهرستان جغتای نیز امسال 963 فرصت شغلی بود گفت: این در حالیست که تا کنون 108 درصد فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان جغتای نیز در این جلسه افزود: مهم ترین مشکل ایجاد شرکت های تعاونی نبود قدرت ریسک پذیری شهروندان این شهرستان است که نتوانسته ایم در سود دهی تعاونی ها موفق باشیم.

محبی فر گفت: سخت گیری بانک های عامل در ضمانت و پائین بودن سقف تسهیلات به ویژه درحوزه دامداری و کشاورزی از مهم ترین مشکلات گرفتن وام های اشتغال در این شهرستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...